وضعیت جاده‌ها/ آخرین وضعیت ترافیکی در ۶ پایانه مرزی

مقام مسئول سازمان راهداری از خروج ۷۰۰ هزار زائر اربعین از ۶ پایانه مرزی کشور خبر داد و گفت: محور ایلام-مهران در ۱۱ کیلومتری مهران دارای ترافیک سنگین است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ایمان محرابی‌نیا با اشاره به اینکه محور ایلام-مهران بیشترین حجم زائران را در سفرهای اربعین به خود اختصاص داده است و ترافیک در آن محور سنگین گزارش شده از زائران خواست تا با توجه به تامین زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده در مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین از این مسیرها و پایانه ها عبور کنند.

بیشتر بخوانید:

چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی افزود: محور ایلام-مهران در ۱۱ کیلومتری شهر مهران دارای ترافیک سنگین است. محورهای مریوان-باشماق، پیرانشهر-تمرچین، بستان-چذابه، خرمشهر-شلمچه، سرپل ذهاب-قصرشیرین نیز طبق آخرین گزارش‌ها دارای ترافیک روان هستند.

وی با اعلام اینکه طبق گزارش ها، حدود ۵۷ هزار وسیله نقلیه در شهر مهران انباشت وجود دارد،‌گفت: تاکنون از ۶ پایانه مرزی، مهران، شلمچه، خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین ۷۰۰ هزار زائر خارج شده‌اند.

به گفته محرابی‌نیا بیشترین سهم تردد زائران در مرز مهران با ۵۹ درصد ثبت شده است. مرزهای شلمچه با ۲۱ درصد، چذابه با ۹ درصد، خسروی با ۴ درصد، باشماق با ۲ درصد و تمرچین با ۲ درصد جایگاه‌های بعدی را دارند.

منبع: تسنیم

کد خبر: 1195598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =