پیش‌بینی بورس سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲

انتظار می‌رود که بورس فردا روزی متعادل و مثبت را سپری کند و اگر وزیر اقتصاد خبرهای مهم و مثبتی را مخابره کند، پیش بینی می‌شود که بورس فردا با قدرت بالایی به روند صعودی خود ادامه دهد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، از آنجا که انتظار برای خبرهای خوش وزیر اقتصاد بسیار بالاست، دوسناریو را می‌توان برای بورس فردا در نظر گرفت. در سناریو اول و با فرض عدم انتشار خبری قابل توجه، انتظار می‌رود که بورس فردا روزی متعادل و مثبت را سپری کند و در سناریو دوم اگر وزیر اقتصاد خبرهای مهم و مثبتی را مخابره کند، پیش بینی می‌شود که بورس فردا با قدرت بالایی به روند صعودی خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

سرانجام پیش‌فروش متری مسکن در بورس‌ به کجا رسید؟

با توجه به کاهش ارزش معاملات در بازار سرمایه و از طرفی کاهش اساسی شیب عمومی انواع سهام می‌توان گفت تقریبا بازار سرمایه بسیار جذاب و ارزنده از لحاظ قیمتی برای سرمایه‌گذاران است .
با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و وضعیتی که داشته است، می توان گفت که بازار سرمایه به نقطه کف قیمتی خود رسیده‌است.

تمامی کسانی که در این نقاط قیمتی شروع به سرمایه گذاری در بورس می‌کنند می‌توانند یک بازدهی و سود ۱۰۰ درصدی و یا حتی بیشتر را کسب کنند.

اگر ارزش معاملات به بالای ۶ هزار میلیارد تومان برسد، رسماً تأیید آغاز روند صعودی بازار است و می‌توان انتظار داشت که به مدت چند ماه افزایش قیمت سهام را در بورس داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =