بارسلونا برای جبران کسری بودجه چمنش را به فروش گذاشت!

رئیس باشگاه بارسلونا قصد دارد از هر شیوه‌ای برای سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی نه چندان جالب کاتالان‌ها استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حراجی‌های باشگاه بارسلونا برای جبران کسری بودجه‌اش همچنان ادامه دارد. پس از فعال‌سازی آخرین اهرم اقتصادی که واگذاری بخشی از مالکیت استودیوی تلویزیونی باشگاه بود، اکنون خوان لاپورتا رئیس آبی‌واناری‌ها اهرم اقتصادی جدید پیدا کرده که البته مانند دو پروژه‌ قبلی‌اش یعنی قطع کردن سرویس دانش‌آموزان آکادمی لاماسیا و پایان دادن به پذیرایی وعده صبحانه، بعید است درآمد چندانی را عاید باشگاه کند.

در حالی که ورزشگاه نوکمپ در این روزها، وارد عملیات نوسازی شده، لاپورتا تصمیم گرفته از فروش چمن این ورزشگاه درآمد کسب کند. به همین منظور او دستور داده که چمن نوکمپ را به صورت تکه‌تکه در ماکت‌هایی از ورزشگاه خانگی کاتالان‌ها به فروش برسانند. قیمت هر کدام از این ماکت‌ها بین ۲۰ تا ۵۰ یورو متغیر است. آن دسته از هوادارانی که تمایل داشته باشند، بخش‌های بزرگتری از چمن را به عنوان یادگاری بخرند باید ارقامی بین ۸۰ تا ۱۲۰ یورو بپردازند.

    بیشتر بخوانید

رقیب پرسپولیس با گرانترین بازیکن تاریخ بارسلونا به توافق رسید

این اقدام بی‌سابقه نیست چرا که برخی دیگر از تیم‌های اسپانیایی مانند اتلتیک بیلبائو و اتلتیکومادرید که در سال‌های اخیر ورزشگاه جدید ساخته‌اند، چمن ورزشگاه‌های قدیمی‌شان را با ارقامی بین ۱۰ تا ۹۵ یورو فروختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1197297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =