بورس صعودی شد / رشد ۴۶۰۰ واحدی شاخص کل

بازار بورس سومین روز کاری هفته را مشابه روزهای قبل با ارزش معاملات پایین و متعادل به پایان رساند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز سه شنبه (۲۱ شهریور) شاخص کل بورس با رشد ۵۹۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تجربه تلخ افزایش قیمت ارز در بورس تکرار می‌شود؟

شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۸۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۱۶ هزار و ۲۹۱ واحدی ایستاد.

 رشد ۴۶۰۰ واحدی شاخص در معاملات امروز

بازار سهام سومین روز کاری هفته را اگرچه کم حجم و با ارزش معاملات پایین به پایان رساند، اما نسبت به روز های گذشته بسیار متعادل تر بود و اکثر سهام بازار در محدوده صفر تابلو معامله می شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 4600 واحدی به 2 میلیون و 127 هزار واحد رسید، همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 3200  واحدی به ارتفاع 718 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شستا»، «خودرو» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «ثامان» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 شهریور ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 400 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 228 نماد در محدوده مثبت و 185 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 165 نماد در محدوده مثبت و 140 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1197809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =