مهلت دفاع از پایان‌نامه / رساله برای برخی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تمدید شد

دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس کمیته امور اجرایی آموزش دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم 1402-1401» را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه و ساماندهی امور مربوط به دفاع از پایان‌نامه / رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های غیرپزشکی و با توجه به مصادف شدن آخرین مهلت دفاع با روزهای تعطیل (پنجشنبه و جمعه)، مقرر شد دانشجویانی که تا ساعت 24 روز جمعه 31 شهریورماه 1402 فایل پایان نامه / رساله را در سامانه پژوهشیار بارگذاری کرده اند، می توانند ضمن رعایت مقررات آموزشی و پژوهشی، تا تاریخ 15 مهرماه نسبت به برگزاری جلسه دفاع اقدام کنند.

همچنین برگزاری جلسات دفاع تا تاریخ مذکور، بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره / ارزیابی کیفی پایان نامه / رساله در کارنامه نیمسال دوم 1402-1401 درج خواهد شد.

بدیهی است دانشجویانی که در فرصت تعیین شده موفق به دفاع نشوند، لازم است برای نیمسال اول تحصیلی 1403-1402 پایان نامه / رساله را تمدید کنند.

در این دستورالعمل آمده است: دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی که در سنوات ارفاقی هستند و مدت معافیت تحصیلی آنان از نظر نظام وظیفه عمومی در 31 شهریورماه به پایان می رسد، مشمول این دستورالعمل نمی شوند. دانشجویانی که از نظر سامانه پژوهشیار شرایط دفاع قبل از تاریخ 31 شهریورماه را ندارند نیز مشمول بندهای این دستورالعمل نخواهند شد.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1199570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =