وضعیت بحرانی در خط دفاعی ناپولی / کدام مدافع به قهرمان فصل گذشته ایتالیا می‌پیوندد؟

ناپولی بعد از مصدومیت ژوان ژسوس و امیر رحمانی به دنبال جذب یک مدافع آخر است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از کوریره دلو اسپورت،بعد از مصدومیت امیر رحمانی و ژوان ژسوس،دی لورینتس مدیرعامل باشگاه ناپولی برای خلا ایجاد شده در خط دفاعی تیم به دنبال جذب یک مدافع آخر است.

وضعیت اضطراری در خط دفاع ناپولی،توجه رسانه‌های ایتالیایی را به خود جلب کرده است و هر کدام از رسانه‌های نزدیک به باشگاه ناپولی نسخه‌های متفاوتی را برای جذب مدافع آخر می پیچند،اما به نظر می آید لورینتس گزینه‌های زیر را مدنظر داشته باشند:

۱_سوکراتیس پاپاستاتوپولوس

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس بازیکن ۳۵ ساله اهل یونان است که سابقه بازی در میلان،دورتموند،آرسنال،الشباب،وردربرمن و المپیاکوس را دارد اما بعید به نظر می رسد با توجه به آمادگی کمی که او دارد به ناپولی بپیوندد چرا که پاپاستاتوپولوس ۴۲ بازی در لیگ برای المپیاکوس انجام داده است که تاکنون عملکرد درخشانی در این تیم نداشته است.

۲_جروم بواتنگ

بواتنگ از گزینه‌های جدی جانشینی رحمانی و ژسوس هست،او که هم اکنون  ۳۵ ساله است و در باشگاه های هرتابرلین،هامبورگَ،منچستر سیتی و بایرن مونیخ سابقه بازی دارد،حالا دی لورینتس به شدت به دنبال او هست.

این درحالی است که بواتنگ در لیون به عنوان آخرین تیم خود فقط یک بازی در لیگ انجام داده است.

۳-شکدوران مستوفی:

شکدوران مستوفی متولد سال ۱۹۹۲ که اکنون ۳۱ سال سن دارد دوران پیچیده ای را پشت سر گذاشته است.مدافع سابق سمپدوریا از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در ایتالیا و از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱تجربیات مهمی را در والنسیا و آرسنال به دست آورده است ،اما در سه فصل اخیر برای شالکه و لوانته بسیار کم بازی کرده است و در حال حاضر بدون تیم است.

۴_آلمامی ترائوره:

 آلمامی تراءوره ۲۶ ساله،مدافع مالیایی که دوران حرفه ای خود را عمدتا در سمت راست مدافع کناری بازی کرده است اما حالا نقش مدافع میانی را بازی میکند، او سابقه بازی در اینتراخت فرانکفورت و موناکو را در کارنامه دارد و اکنون بدون تیم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =