آگاهی به علوم شناختی در جنگ شناختی دشمن ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: اگر می‌خواهیم مانند آن زمان جوانانی در جنگ ترکیبی امروز داشته باشیم داشته باشیم، لازمه آن آگاهی بخشی و پایبندی به اصول اخلاقی و عقاید اسلام است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا دهقانی اشکذری در مراسم مرحله مقدماتی طرح اعتلا که با حضور محمدقربانی گلشن آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات دانشگاه، ابوالفضل یداللهی اصلان مدیر کل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد جوانی دبیر کمیته علمی علوم و جنگ شناختی، روسا، مسئولان و کارکنان واحدهای منطقه ۴ در سالن آمفی تئاتر سلطانی واحد یزد برگزار شد، گفت: هدف چنین طرح هایی این است که در تربیت جوانانی بالنده و سرافراز موفق شویم و به دانشجو به عنوان یک قشر پیشرو در جامعه شناخت دهیم که لازمه آن خودآگاهی ما است.

محمدرضا دهقانی اشکذری طرح اعتلا را یک طرح ملی دانست که در حال حاضر در سطح منطقه اجرا می‌شود و افزود: در این کارگاه تغییراتی که در جهان در حوزه شناختی در حال انجام است با استفاده از اساتید آگاه به این علم، رصد خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه داد: در سال ۵۹ کشور وارد جنگ و خون شد، جوانانی برای دفاع از کشور از سنگر علم جدا شدند و حماسه آفریدند.

محمدرضا دهقانی اشکذری گفت: اگر می خواهیم مانند آن زمان جوانانی در جنگ ترکیبی امروز داشته باشیم داشته باشیم، لازمه آن آگاهی بخشی و پایبندی به اصول اخلاقی و عقاید اسلام است.

وی پیشرفت‌ها و فتوحاتی که تاکنون انقلاب اسلامی به آن دست یافته که تصور آن هم مشکل بود به یاری مدد الهی دانست و گفت: امیدوارم در زمینه اقتصادی نیز مدیران ما از فرماندهان و مسئولان دوره جنگ الگو گرفته و از حداقل‌ها حداکثرها بسازند.

کارآفرین برتر استان یزد دغدغه اصلی مردم را اجرای  عدالت دانست و اظهار امیدواری کرد: در سال تحصیلی که شروع آن مصادف با امامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بوده است، امید داریم در همه سطوح واحدها، دانشگاه ها و حتی مدیران در سطح کلان وحدت و همدلی ایجاد شود و بتوانیم نیازهای مردم را رفع کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1200177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =