رسانه بیش از موشک و پهپاد دشمن را عقب می‌راند

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت تاثیرگذاری رسانه‌ها در مسائل مختلف بین‌المللی گفت: رسانه بیش از موشک و پهپاد باعث عقب‌راندن دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای این شهر اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد موفق‌تر است؛ لذا توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم.

امام جمعه اهواز به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تا که تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

وی از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و... خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و ... انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، مانع‌زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید
انتهای خبر/

کد خبر: 1228490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =