کسب ۱۳ مدال و دیپلم افتخار توسط دانشجویان دانشگاه آزاد در المپیاد علوم پزشکی کشور/ برگزیدگان تقدیر شدند+ اسامی

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در پانزدهمین المپیاد دانشجویی علوم پزشکی کشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ۵ نشان طلا؛ ۵ نشان برنز و در مجموع ۱۳ مدال و دیپلم افتخار کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حامد حسن پور در ایین تقدیر از برگزیدگان و نشان آوران پانزدهمین المپیاد دانشجویی علوم پزشکی کشور که صبح امروز با حضور دکتر طهرانچی در سازمان مرکزی برگزار شد؛ اظهار کرد: رویکرد این دوره فناورانه بود و برگزیدگان علاوه بر المپیادی بودن مهارت خاص از خود بروز دادند که مسیر صحیح استعدادیابی هم همین است.

وی خطاب به مدال آوران گفت: مهمترین موضوع این است که شبکه همتایان خود را پیدا کنید و اگر قرار است اثرگذار باشید غیر از اجتماع نخبگانی؛ این فرآیند نارساست و وظیفه ما در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این است تا این بستر را فراهم کنیم.

حسن پور تصریح کرد: اینکه جوان ما به جای الگوی ایرانی اسلامی نگاهش به جای دیگر باشد این اصلی ترین گرفتاری ماست و امروز شما الگو برای شرکت کنندگان سالهای آینده هستید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از بین ۱۳۸۴ متقاضی که وارد مرحله اول و ازمون غربالگری شدند تقریبا ۴۰درصد منتخب شدند و با سهمیه وزارت بهداشت در کشور توزیع و وارد مرحله دوم شدند.

حسن پور افزود: ۳۰۰ساعت آموزشی برای ۵۸۳ نفر برگزار و ۳۲ نفر از بین ۵۰۰ نفر و از ۷۰ دانشگاه وارد مرحله نهایی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۳ مدال و دیپلم افتخار شامل ۵نشان طلا و ۵نشان برنز توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کسب شده است.

گفتنی است در پانزدهمین المپیاد دانشجویی علوم پزشکی کشور؛ علیرضا کمن با نشان طلا در حیطه کارآفرینی، ملیکا علیجانی با نشان طلا در حیطه کارآفرینی، سهند هدایتی امامی با نشان طلا در حیطه آموزش پزشکی عمومی؛ فاطمه حیدری زفره با نشان طلا در حیطه کارآفرینی و امیرحسین محبی با نشان طلا در حیطه کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی حائز رتبه برتر شدند. همچنین عارف شوتی، فاطمه کریمی پناه؛ هلیا احمدی فر، سیده صبا میریان و نگین علی دوست ذوقی با کسب نشان برنز به ترتیب در حیطه های همگرایی علوم پایه، کارآفرینی، استدلال بالینی، مدیریت نظام آموزش و آموزش پزشکی در این دوره برگزیده شدند.
شایان بدرآسا، زهرا قهرمانی و سیده صبا میریان هم به ترتیب در حیطه های کارآفرینی، آموزش پزشکی و مدیریت نظام آموزش موفق به کسب دیپلم افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی شدند.
انتهای پیام /
کد خبر: 1200475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =