سردر دانشگاه شریف در حمایت از مردم فلسطین تغییر کرد

سردر جدید دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از مردم فلسطین تغییر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سر در جدید دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از مردم فلسطین تغییر کرد و جمله «ـاین پایان آپارتاید اسرائیل است»؛ درج شده است.

همچنین دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات اخیر استکبار جهانی و صهیونیسم، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه معاونان دانشگاه‌های علوم پزشکی در پی محکومیت نسل کشی وقیحانه رژیم صهیونیستی

در این بیانیه آمده است: اینک استکبار جهانی و صهیونیسم کودک‌کش، که سال‌ها است با اقدامات جنایتکارانه و منافقانه به حیات نامشروع خود ادامه می‌دهد، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان در پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند و در اقدامی شرم‌آور، بیمارستان المعمدانی در غزه مظلوم را مورد حمله مذبوحانه خود قرار دادند که موجب شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردان و زنان و کودکانی شد که به آنجا پناه آورده بودند.

در این بیانیه مطرح شده است: دانشجویان، استادان، و کارکنان دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم‌کردن این جنایت وحشیانه و حمایت همه‌جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و اراضی اشغالی، از همه دولت‌های عربی و اسلامی، چهره‌های تأثیرگذار و همه آزادی‌خواهان جهان و سازمان‌های بین‌المللی می خواهد که ضمن هوشیاری در برابر دوگانه مزوّرانه «ظلم، مظلوم نمایی» این رژیم سفاک، در برابر این جنایات هولناک سکوت و مصلحت‌ سنجی را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند. چرا که به فرموده مقام معظم رهبری، فلسطین، فلسطین «از نهر تا بحر» است؛ نه حتی یک وجب کمتر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =