دیدار دانش‌آموزان با رهبر انقلاب اسلامی در آستانه ۱۳ آبان

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از دیدار جمعی از دانش‌آموزان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اصغر باقرزاده گفت: با توجه به فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، جمعی از دانش‌آموزان سراسر کشور صبح روز چهارشنبه (۱۰ آبان) در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

هدیه رهبر انقلاب به جزیره‌نشینان هرمزگانی

وی با بیان اینکه آمادگی اولیه برای برگزاری این دیدار باشکوه انجام شده است، خاطرنشان کرد: جمعی از دانشجویان نیز در این دیدار حضور خواهند یافت و طبق هماهنگی‌ها حدود ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.

باقرزاده گفت: این دانش‌آموزان، منتخبی از اقشار و تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، جوانان هلال احمر، دانش‌آموزان عشایری، شورای دانش‌آموزی، هیأت‌های مذهبی دانش‌آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سمپاد و مجموعه‌ای از طیف‌های مختلف دانش‌آموزان خواهند بود.

کد خبر: 1204383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =