رجبی: استقلال مقابل شمس‌آذر کمبود بازیکن ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه نکونام به خوبی مشکلات استقلال را می‌داند گفت: شرایط استقلال به گونه‌ای نیست که با از دست دادن یک بازیکن، در دیدار با شمس آذر قزوین با مشکل مواجه شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا رجبی، درباره کیفیت این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: بیشتر مسابقات این فصل کم موقعیت بوده، چون تیم‌ها بیش از حد احتیاط می‌کنند و ابتدا به شکلی بازی می‌کنند که نبازند. بر همین اساس دیگر خبری از زیبایی‌های فوتبال نیست و استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست. از طرفی تیم‌هایی که خارج از خانه مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند، سیستم‌های دفاعی برای تمامی بازیکنان حاضر در زمین تعریف می‌کنند تا در تهران حداقل یک امتیاز را بگیرند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی تیم استقلال مقابل شمس آذر

وی در مورد عدم کیفیت دیدار استقلال و آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر، عنوان کرد: در این بازی هم خیلی کم دروازه‌بان‌های دو تیم را دیدیم که نشان می‌دهد احتیاط در بازی حاکم بود. اما نهایتاً استقلال ۳ امتیاز را به دست آورد و هم اکنون در صدر جدول قرار دارد.

استقلال بیش از حد در عرض زمین کار می‌کند

کارشناس فوتبال درباره مشکلات عمده استقلال، ادامه داد: جواد نکونام خودش به خوبی می‌داند مشکلاتی در خطوط مختلف دارد و هنوز تیمش سرعت کمی از دفاع به حمله دارد. تیم بیش از حد در عرض زمین کار می‌کند و امیدوارم در ادامه بازی‌ها اعضای کادر فنی بتوانند مشکلات را بررسی و آنالیز کنند تا حداقل در ورزشگاه آزادی بهتر از این بازی تهاجمی ارائه بدهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اخراج محمدحسین مرادمند در دیدار با آلومینیوم، گفت: بازیکنان باتجربه در هر شرایطی باید رفتار خودشان را کنترل کنند؛ با ۱۰ نفره شدن امکان داشت بازی به تساوی کشیده شود. بعد از اخراج مرادمند، آلومینیوم فشار آورد و استقلال را اذیت کرد. بازیکن باید حرفه‌ای‌تر نگاه کند و کمتر با محرومیت مواجه شود.

استقلال مقابل شمس‌آذر کمبود بازیکن ندارد

رجبی در پاسخ به این سوال که استقلال در قزوین مقابل شمس‌آذر با کمبود بازیکن دفاعی مواجه خواهد شد، افزود: استقلال این فصل هم با وجود کلی مشکل، باز هم تیم پرمهره‌ای دارد و ضمناً بازیکنان جوان خوبی در تیم هستند که نکونام به بهترین شکل از آنها در دیدارهای این فصل بازی خواهد گرفت. آنگونه نیست که با اخراج یک بازیکن، در دیدار با شمس‎آذر قزوین با کمبود بازیکن مواجه شود.

این کارشناس فوتبال در پایان درباره کمک مالی دولت و مجلس به تیم‌های پرطرفدار سرخابی، خاطرنشان کرد: وقتی رئیس جمهور با رئیس فیفا صحبت می‌کند و فوتبال را ابزار نشاط جامعه می‌داند، امیدوارم سیاستمردان و دولتمردان مجلس و دولت برای استقلال و پرسپولیس که بیش از ۴۰ میلیون هوادار دارند کمک مالی داشته باشند. اگر نگاه حمایتی دارند باید اسپانسرهای قوی برای این دو تیم پرطرفدار مهیا کنند، چون با اسپانسرهای کوچک فقط می‌توانند روزمرگی خودشان را بگذارنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1204750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =