تجمع ۱۲ هزار نفری دانش‌آموزان در حرم شاه چراغ در حمایت از مردم فلسطین

باحضور وزیر آموزش و پرورش اجتماع ۱۲ هزارنفری دانش آموزان شیرازی در آخرین روز از دهه شهدای دانش اموزی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ظهر امروز و باحضور وزیر آموزش و پرورش اجتماع ۱۲ هزارنفری دانش‌آموزان شیرازی در آخرین روز از دهه شهدای دانش اموزی در حیاط حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

دانشگاهیان علوم پزشکی تهران در حمایت از غزه تجمع کردند

دانش آموزان با حضور پرشور و حماسی خود ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با امامین انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و سر دادن شعار؛ اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های سلطه جویانه استکبار جهانی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه در اجتماع دانش آموزان شیراز در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) اظهار داشت : پیام دانش‌آموزان شهید این است که خون حاج قاسم در خون شما دانش آموزان به جوش است و اگر آرشام و محمدرضا را شهید کردند امروز هزاران دانش آموز راه این شهیدان را ادامه می دهند .

وزیر آموزش و پروش تاکید کرد :دولت اسلامی در تراز مورد انتظار امام به دست شما نوجوانان تشکیل می شود ، انقلاب اسلامی نسلی را پرورده که نه تنها ظالم نیست بلکه مظلوم هم نیست و یار مظلومان است.

صحرایی بیان داشت : دست مریزاد که شما دانش آموزان پرچم افتخار را در دست دارید ، این همان کاری است که شهدا و ایثارگران را شاد کرد و نشان می دهد پیام آنها به شما رسیده است ، شیراز به تنهایی می‌تواند برای تمام دنبا پیام داشته باشد که عزت و عظمت ایران پیام دانش آموزان شیراز است ، باید شکر کنیم که پیام شهید فهمیده ها در یکایک مدرسه های کشور ترویج یافت و شکوفا می شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این راه افتخار آمیز شما قابل قیاس با هیچ انقلابی در هیچ جای دنیا نیست ، پیام شما یک حرف ساده دارد که ما به قله نزدیک شده ایم و دل و جان ما پر از امید است و همه دانش آموزان نماد امیدند ، امروز استکبار یک توطئه جهانی به راه انداخته و به دنبال ترویج ناامیدی است و شما این توطئه را خنثی کردید.دانش آموز ایرانی جهانی اندیش و وطن دوست است.

مراد صحرایی ادامه داد :‌اگر اسرائیل و آمریکا با تجهیز داعش در مکان امن زیارت، دانش آموزان ما در شیراز علی اصغر، محمد علی و آرشام راترور کردند اما امروز همه دانش آموزان ما همانند آنها معتقد و پای کار انقلاب و کشور شان ایستاده اند گفت : پیام این اجتماع با شکوه آن است که دانش آموزان تراز انقلاب ، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران را از شیراز به جنبش درآورده اند،‌

وی اضافه کرد : دانش آموزان شجاع ، مقاوم،‌ بصیر،‌ با نشاط، مومن ، دوستار مظلومان و دشمن ظالمان آماده تحول در کشور خودشان و تحول در جهان هستند .

وی با بیان اینکه پیام دانش آموزان در این اجتماع با شکوه به آمریکاست ، تصریح کرد :‌ آمریکایی که سال پیش توهم او را گرفته بود و یارانش فکر می کردند چند تحرک معترضان ، باعث سست شدن این کشور می شوند اضافه کرد: ‌پیام ما به بایدن این است که سال گذشته متوهمانه گفتی که می خواهی ایران را آزاد کنی، بیا این ایران آزاد را ببین ، ایرانی که با انقلاب اسلامی آزاد شد نه تنها خودش بلکه امروز داعیه آزاد کردن همه مظلومان جهان را دارد.

مراد صحرایی گفت :‌ امروز از شاه چراغ (ع) نوری به دل دانش آموزان مظلوم غزه تابیده شد که شما را می ببینند ،‌ هر مدرسه درایران یک ایران کوچک و هر دانش آموز یک قاسم سلیمانی است که آماده شده اند انقلاب را به ثمر برساند وبه دست صاحبش بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =