جلسه توجیهی نودانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان پرستاری ورودی مهر ماه ۱۴۰۲ مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استان هرمزگان، ضمن تبریک به نو دانشجویان کارشناسی پرستاری گفت: همت و تلاش شما برای آموزش و خدمت در شغل وحرفه پرستاری ستودنی است و خدمت دلسوزانه به دردمندان چیزی نیست جز ایثار و فداکاری که نشات گرفته از اعتقادات قلبی، انسانیت، صبر و تحمل شما نسل جوانی است که آگاهانه خدمت به خلق را انتخاب کرده‌اید.

محمد حسین رنجبر افزود: با توجه به نیاز بالای کشور و استان هرمزگان به جذب و استخدام نیروی متخصص پرستار، آینده شغلی درخشانی برای پرستاران ماهر در جامعه وجود دارد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس باقدمتی که در رشته پرستاری دارد وباوجود اساتید مجرب و متبحر و امکانات آزمایشگاهی پیشرفته‌ای که درپراتیک ها برخوردار است فرصت خوبی است که مشتاقان این حرفه رابه سمت خودمی کشاند واین امکانات است که باعث درخشش دانش آموختگان رشته پرستاری در آزمون‌های مقاطع تحصیلی بالاتر در میان دانشگاه‌های کشور وحضورپررنگ در همایش‌ها و سمینارهای علمی دانشگاه آزاد واحد بندرعباس درسطح ملی هستیم.

جلسه توجیهی نودانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با توصیه به دانشجویان این رشته بیان کرد: با عضویت در کانون‌ها و انجمن‌های مختلف، نوشتن تحقیق و مقالات، برگزاری و شرکت در همایش‌های علمی و با دعوت از پیشکسوتان حوزه علوم پزشکی موجب ارتقا سطح علمی و مهارتی خود را افزایش دهید و آن را با نشاط، امید و پویایی گره بزنید.

این مراسم با سخنان معاون علوم پچزشکی و برخی دیگر از مدیران این حوزه ادامه یافت و دانشجویان سوالات خود را در خصوص مسائل پژوهشی، آموزشی و ... مطرح کردند و مسئولان نیز ضمن پاسخگویی، به تفصیل قوانین و مقررات آموزش و پژوهش در دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =