شرکت بیش از ۱۰ هزار دانشجو در رویدادهای هفته تربیت بدنی

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: رویدادهای هفته تربیت بدنی تاکنون در بیش از ۷۰ دانشگاه و با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابرهیم علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان درباره فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه‌ها در هفته تربیت بدنی گفت: هرساله از ۲۶ مهر لغایت ۲ آبان ماه به عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی در دانشگاه‌ها نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

آیین‌نامه اجرایی المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی ابلاغ شد

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: با توجه به استقبال شایسته دانشگاهیان از این رویداد در محیط‌های دانشجویی به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی مسابقات در این ایام یکی از برنامه‌های موفق در بخش توسعه ورزش همگانی در دانشگاه‌ها است.

علی دوست افزود: گزارش‌های واصله به اداره کل تربیت بدنی حاکی از آن است که دانشگاه‌ها با برنامه‌ریزهای متنوع و متعدد سعی در غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان در این هفته دارند.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی از قبیل پیاده‌روی، کوهپیمایی، مسابقات متنوع همگانی در خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها، کارگاه‌های آموزشی و مراسم تجلیل از ورزشکاران نمونه دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌هایی است که باعث ماندگاری این رویداد در اذهان عمومی می‌شود.

علی دوست اظهار کرد: این رویداد با هدف توسعه مشارکت دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و همچنین تقویت نیروی انسانی ورزش دانشگاه‌ها از طریق مشارکت سنجیده و قانونمند دانشجویان در اجرای فعالیت‌های ورزشی برگزار می‌شود.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: این رویداد تاکنون در بیش از ۷۰ دانشگاه و با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور رقم خورده است و برنامه‌های متنوع دیگری تا پایان آبان ماه برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

علی دوست در پایان خاطرنشان کرد: بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های موثر کلیه دست اندرکاران ورزش دانشگاه‌ها که برنامه‌ریزی‌های جالب و متنوعی در سطح دانشگاه‌ها پیش بینی کرده‌اند، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش دانشگاهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =