شرکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرعباس در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس همصدا و همگام با تمام اقشار جامعه در راهپیمایی حمایت از مردم غزه شرکت و حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را در حمله به نوار غزه محکوم کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم با قدردانی از مردم شریف بندرعباس به خصوص قشر دانشجو، حضور در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین را یک تکلیف شرعی خواند و افزود: با حضور دشمن شکن در این راهپیمایی به جهانیان می فهمانیم که ما ملت امام حسین (ع) هستیم و برای دفاع از اسلام از جان و مال خود می گذریم و آماده حضور در میدان نبرد هستیم.

دکتر محمد حسین رنجبر با بیان اینکه امروز رژیم غاصب صهیونیستی سلاخ خانه راه انداخته و به کودک، زن و پیرمردان و زنان نیزرحم نمی کند و تاریخ چنین فجایعی را به یاد ندارد افزود: امروز روز دادخواهی و روز مبارزه با این رژیم جهلی است که باید آستین همت را برای نابودی آن بالا بزنیم و نام اسرائیل را از صحنه هستی نابود سازیم.

شرکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرعباس در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه

رنجبر تاکید کرد: سکوت نهادهای بین المللی دربرابرکودک کشی ونسل کشی مردم مظلوم فلسطین بیانگر حمایت از رژیم غاصب صیهونیستی است که درمقابل شعار حمایت ازحقوق بشر آنهاست. وتمام جهان ازجمله نهادهای بین المللی باید به تمامیت ارضی ملت مظلوم فلسطین احترام گذاشته وآنها رااز حق مسلمشان محروم ننمایند وباید هرچه سریعتر جلوی ماشین های کشتارجمعی صیهونیست ها گرفته شود ومامسئولین ودانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان باتمام قوا برای رهایی وآزادی فلسطین اشغالی وحضور درغزه اعلام آمادگی می‌کنیم.

کد خبر: 1207121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =