افزایش چندباره حقوق پرستاران بیمارستان‌های دانشگاه آزاد در دوران کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: تشکیل کمیته پیگیری مشکلات و دغدغه‌های پرستاران در پاندمی کرونا منجر به تصمیماتی شد که با حمایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد و دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در چند نوبت حقوق و مزایای پرستاران اصلاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم گرامیداشت مقام پرستار که در بیمارستان بوعلی برگزار شد، تعهد و فداکاری پرستاران به ویژه پرستاران غزه را قابل ستایش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

۵ دانشکده جامع سلامت در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود / جذب ۵ هزار ورودی جدید


وی در این مراسم ضمن تبریک روز پرستار به تمامی پرستاران بیمارستان بوعلی اظهار کرد: مهربانی به تنهایی شایسته تقدیر است، تعهدورزی خود صاحب ارزش است و کسی که به سایر ابنای بشر متعهد است شایسته تقدیر می باشد. جانفشانی و فداکاری به تنهایی ارزشی والاست و هر انسانی که به آن مقید، بسیار شریف است.

خوشدل در ادامه افزود: بی توقع بودن، رفع مشکلات مردم، توجه به اطرافیان، ایفای چند نقش همزمان، مزیت هایی است که به خودی خود انسان را به جایگاه محبوب مردم می رساند. حال اگر همه این صفات در یک نفر متجلی شد، زبان از تقدیر و ستایش آن عاجز است و تمجید ما صرفا احترامی در بضاعت ما به پیشگاه مقامی بسیار والاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه گفت: از ابتدای مسئولیتم در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با توجه به اهمیت نقش پرستاران، کمیته ای تشکیل شد تا نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های این قشر و رفاه بیشتر آنان به ویژه در پاندمی کرونا، پیگیر باشند. این اقدام منجر به تصمیماتی شد که با حمایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دستور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی منجر به چند نوبت اصلاح در حقوق و مزایای پرستاران شد.

خوشدل در پایان با اشاره به فداکاری پرستاران بیمارستانهای غزه برای نجات بیماران، زیر بمباران نیروهای دشمن گفت: متاسفانه در روزهایی به سر می بریم که عبور از خطوط قرمز حقوق بشر توسط مدعیان دروغین آن نادیده گرفته می شود و حرمت کادر درمان، پزشک، بیمارستان، پرستار و آمبولانس در منازعات و جنگها از بین رفته است. ما شرایط مشابهی را در جنگ هشت ساله خود تجربه کرده ایم و همواره مدیون پزشکان و پرستاران شهیدی هستیم که در آماج بمب و موشک و تهدید، جان بیماران را بر سلامت خود ارجح دیدند. امروز امیدوارم با بیداری انسانهای آزاده، مقام انسانیت آنقدر بزرگ شمرده شود که به زودی شاهد بازگشت ارزشهای انسانی به روابط بین الملل، و صلح و آرامش به جهان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =