دقیقی: عرفان قهرمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: در بازی پیش رو، عرفان قهرمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و محسن طرهانی از بند مصدومیت رها شده ولی هنوز شرایط بازی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سعید دقیقی در حاشیه آخرین جلسه تمرینی شمس‌آذر قزوین برای بازی با ملوان بندرانزلی درباره شرایط تیمش گفت: خیلی خوشحالیم که اینجا حضور داریم و با یک تیم ریشه‌دار بازی می‌کنیم. بازی سختی داریم با تیمی که هواداران فوق‌العاده‌ای و پرشوری دارد. آنها تیمی جوان و یکدست با مربی توانمندی دارند که شنیدم امسال نسبت به سال‌های گذشته منابع زیرساختی و مالی خوبی دارند.

بیشتر بخوانید:

آرای پرونده استقلال و پرسپولیس قبل از دربی صادر نمی‌شود

وی ادامه داد: شرایط سختی داریم. بچه‌های خوب و جوانی داریم که تلاش می‌کنند. امیدواریم که یک بازی اخلاق‌مدارانه و باکیفیت را ارائه کنیم. عرفان قهرمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. محسن طرهانی از بند مصدومیت رها شده ولی هنوز شرایط بازی ندارد.

دقیقی درباره بازی مقابل هواداران ملوان گفت: فوتبال با حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها جذاب می‌شود. یکی از گلایه‌هایی که به سازمان لیگ داشتیم این بود که چرا بازی‌های ما روز جمعه برگزار نمی‌شود. خوشحالیم که بازی ما فردا برگزار می‌شود که مردم با فراغ بال کنار خانواده‌هایشان در ورزشگاه حضور داشته باشند. ای کاش همه بازی‌ها با یک برنامه‌ریزی مناسب در روزهای تعطیل باشد که با حضور خانواده‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =