پشت پرده پیوستن جهانبخش به فاینورد

لژیونر ایرانی شاغل در لیگ هلند درباره دلیل اصلی حضورش در فاینورد صحبت و از سرمربی این تیم تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از باشگاه فاینورد، علیرضا جهانبخش روزهای خوبی را در فاینورد سپری می‌کند. اگر چه بازیکن ایرانی حضوری قطعی در ترکیب اصلی تیمش ندارد ولی تقریبا همیشه تاثیر مثبتی در تیمش داشته است.

بیشتر بخوانید:

علیرضا جهانبخش در آستانه بازگشت به ترکیب فاینورد

او به مجله هلندی Hand in Hand گفت:‌ آرنه اسلات (سرمربی فاینورد) دلیل آمدنم به روتردام بوده است. او یکی از دلایلی بود که می‌خواستم به فاینورد بیایم. او را از زمان حضورم در آلکمار، زمانی که کمک‌مربی بود، می‌شناختم. الان شانزده سال است که به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای فعالیت می‌کنم و هرگز مربی‌ای مانند او ندیده‌ام. او نه‌تنها یک فرد بزرگ است که دیدگاه منحصربه‌فردی در فوتبال دارد که می‌تواند به بازیکنانش منتقل کند. بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها نیز همگی همین نظر را درباره او دارند.

این بازیکن ایرانی درباره انتظارهای هواداران از خودش گفت: توقعات هواداران همیشه از من بالا بوده است. از عملکردم در فصل اول راضی نیستم چون زیاد در برایتون بازی نکرده و اعتمادبه‌نفسم را از دست داده بودم و در کل مشکل داشتم. مدتی طول کشید تا ریتم بازی‌ام را دوباره به دست بیاورم و باز هم در زمین احساس آزادی کنم. شرایطم در فصل دوم خیلی بهتر شد. دقایق بیشتری در زمین بودم و تاثیر بیشتری هم در تیم داشتم و توانستم گلزنی هم بکنم.

بهترین فصل این بازیکن ایرانی در سومین سال حضورش در آلکمار رقم خورد که در ۳۳ بازی ۲۱ گل به ثمر رساند و به عنوان آقای گل لیگ هلند راهی برایتون شد.

این بازیکن ۳۰ ساله فصل قبل برای اولین بار توانست عنوان قهرمانی لیگ فوتبال هلند را به دست بیاورد تا نخستین ایرانی لقب گیرد که توانسته است در لیگ هلند قهرمان شود. فاینورد با این قهرمانی جواز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد ولی در گروهش سوم و راهی پلی‌آف لیگ اروپا شد و باید در این مرحله برابر رم ایتالیا قرار بگیرد.

در صورتی که سردار آزمون در فهرست اروپایی رم قرار بگیرد، این دیدار می‌تواند تقابل جالب دو بازیکن ایرانی در پلی‌آف لیگ اروپا نیز باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =