جهانبخش: همه بازی‌ها همانند یک فینال است

ستاره تیم ملی فوتبال ایران بازی مقابل سوریه را همانند یک فینال می داند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوریه در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم مرحله گروهی را با شرایط خوب سپری کنیم. ما سه بازی خوب انجام دادیم و به اهدافمان رسیدیم. قطعا بازی با سوریه بازی سختی خواهد بود. ما به همه تیم‌هایی که با آن‌ها بازی می‌کنیم احترام می‌گذاریم. آنها دوندگی زیادی دارند و قابل احترام هستند. ما در زمانی که داشتیم از نظر شرایط تاکتیکی و بدنی خودمان را آماده بازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قلعه نویی: گل‌هایی که خوردیم به خاطر اشتباهات فردی بوده است

او ادامه داد: از الان همه بازی‌ها مثل فینال است و جزئیات، نتایج را رقم می‌زند. در بازی‌های مرحله حذفی دیدید که لحظه‌ها نتیجه بازی را تغییر داد. مهم است که در تمام طول بازی تمرکز داشته باشیم. بازیکنان از نظر روحی و روانی و فیزیکی آماده هستند و می‌خواهیم مثل بازی قبل کیفیتمان را نشان دهیم. همه ما یک هدف داریم و آن رسیدن به آرزویی است که در این تورنمنت داریم. از فردا که اولین بازی فینالمان در مرحله حذفی است، تلاش می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

جهانبخش در ادامه گفت: همانطور که گفتم خدا را شکر از مرحله گروهی عبور کردیم و از نظر اقتدار تیمی نشان دادیم که آماده هدفمان هستیم. به نظرم مرحله گروهی با بازی فردا متفاوت است چرا که در مرحله گروهی ما با تغییراتی بازی کردیم. ما از نظر اشتباهات فردی و گروهی می‌توانستیم جبران کنیم ولی در بازی فردا جای اشتباه وجود ندارد و کوچکترین اشتباه تیم را از تورنمنت خارج می‌کند. سه برد انتظارات را از ما بیشتر کرده است اما بازی فردا کاملا متفاوت است و باید در هر لحظه آماده باشیم و قطعا چیزی را که کادر فنی از ما می‌خواهد اجرا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =