درخواست وزیر نتانیاهو برای ترور رهبران حماس!

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در انتقاد از تمایل تصمیم گیرندگان این رژیم برای مذاکره با مقاومت فلسطین، خواستار ترور رهبران جنبش حماس شد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ بزالل اسموتریچ وزیر تندرو دارای رژیم صهیونیستی در انتقاد از این تصمیم سران رژیم اشغالگر و رایزنی‌های دیوید بارنیا رئیس موساد با مقامات قطری و مصری با هدف دستیابی به توافق آتش‌بس جدید گفت: کابینه جنگ باید رئیس موساد را برای ترور رهبران حماس در هر مکانی که هستند اعزام کند نه برای مذاکره با آنها.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| ازسرگیری درگیری‌ها در جنین / نتانیاهو همچنان بر طبل جنگ می‌کوبد

این سخنان در حالی بیان شده که سران رژیم صهیونیستی پس از ناکامی و ناامیدی از دستیابی به رویاهای دور و دراز برای نابودی حماس درحال مانور روی دور جدید مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1211915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =