اعلام حالت آماده باش کامل در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی

یدیعوت احرونوت از اعلام حالت آماده‌باش حداکثری در تمامی سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان و تعطیلی بعضی از آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روزنامه یدیعوت احرونوت امروز چهارشنبه از اعلام حالت آماده‌باش حداکثری در تمامی سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان و تعطیلی بعضی از آن‌ها یک روز پس از حمله به سفارت این رژیم در هند خبر داد.

بیشتر بخوانید:

پهپادهای رژیم‌ صهیونیستی در سوریه سرنگون شدند

روز سه شنبه یک انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی نو اتفاق افتاد و رسانه‌های هندی اعلام کردند که یک نامه خطاب به نائور گیلان سفیر اسرائیل در نزدیکی محل انفجار پیدا شده است.

یدیعوت آحرونوت گزارش داد که یک آماده باش امنیتی به دنبال این انفجار در تمامی سفارت‌های اسرائیل در سراسر جهان صادر شده و اینکه برخی از آنها از جمله سفارت در دهلی نو به صورت موقت تعطیل شدند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این گزارش اعلام کرد که در مورد مسائل امنیتی مرتبط با دفاتر دیپلماتیک در سراسر جهان اظهار نظر نمی‌کند.

چند ساعت پس از انفجار سفارت رژیم صهیونیستی در هند شورای امنیت داخلی این رژیم از اسرائیلی‌ها در هند به ویژه در دهلی نو خواست تا مراتب احتیاط را رعایت کنند.

این نهاد خواستار دوری کردن از محل‌هایی مانند مراکز خرید و بازارها شد. رسانه‌های هندی چهارشنبه صبح گزارش دادند که دو نفر در نزدیکی محل انفجار در یک فیلم دوربین مدار بسته مشاهده شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1212993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =