دوره توانمندسازی مدیران اجرایی در فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد

دوره توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با عنوان «طرح ولایت» با حضور اساتید برجسته در فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، برای اولین بار در سطح کشور دوره توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با عنوان طرح ولایت با حضور اساتید برجسته در فرمانداری ویژه شهرستان آبادان به همت بسیج ادارات و کارمندی شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.

این جلسه با حضور عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، سرهنگ شهریاری معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، سرهنگ شاپور احمدی فرمانده سپاه شهرستان آبادان، حسن لارتی کارشناس مسائل بین الملل، و حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت کلانشهر اهواز برگزار گردید.

عباسپور فرماندار ویژه شهرستان آبادان در این نشست تخصصی عنوان کرد: چنین برنامه‌هایی که به ارتقای مبانی فکری و عملی مدیران دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند یکی از نیازهای اساسی ما برای پیشبرد اهداف عالی نظام و برنامه‌های دولت سیزدهم است که باید تداوم داشته باشد و امید آن داریم که خروجی این برنامه ها ارتقا رشد و کادرسازی مدیران تراز انقلاب باشد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به لحاظ فکری و اجرایی خود را با مبانی امامین انقلاب هماهنگ و خروجی برنامه ریزی‌های آنان بر همین مبنا قرار گیرد که الحمدالله در این دوره‌ها می‌توان شاهد بروز و ظهور این مهم باشیم.

لازم به ذکر است دوره توانمندسازی مدیران اجرایی و فرماندهان بسیج ادارات از صبح پنجشنبه ۷ دی ماه آغاز و تا غروب این روز با برگزاری کارگاه‌های متعددی همچون جریان شناسی سیاسی، تحولات منطقه، تبیین ولایت فقیه و بررسی احزاب وجریانات انتخابات همراه بود.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1213060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =