اعتراف یک رسانه اسرائیلی؛ رژیم صهیونیستی بدون آمریکا هیچ است!

یک رسانه اسرائیلی می‌گوید که اگر آمریکا در جنگ کنونی از اسرائیل حمایت نمی‌کرد، ارتش اسرائیل باید با سنگ و چوب می‌جنگید.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «آمنون آبرامویچ» تحلیلگر سیاسی کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل می‌گوید اگر آمریکا با سلاح و مهمات به اسرائیل کمک نمی‌کرد، ما «مجبور بودیم با سنگ و چوب بجنگیم».

بیشتر بخوانید:

وحیدی: رژیم صهیونیستی با کارهای دیوانه وار خود مهرهای جدیدی را بر تابوت خود می‌زند

براساس گزارش بعدازظهر امروز (شنبه) شبکه «المیادین» به نقل از کانال ۱۲، آمنون آبرامویچ در این باره می‌گوید که این مسئله «بیانگر تکیه مطلق اسرائیل به آمریکاست» چراکه بایدن «در آغاز جنگ در کنار اسرائیل ایستاد و ۲ ناو هواپیمابر، یک زیردریایی هسته‌ای و قطاری هوایی از مهمات بی‌سابقه ارسال کرد که تا الان نیز متوقف نشده است».

این سخنان در حالی بیان شده است که «یائیر گولان» نایب رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نیز اخیرا در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی «معاریو» گفت علی‌رغم ویرانی‌هایی که ارتش اسرائیل در نوار غزه به بار آورده، اما اسرائیل مانند طرفی ضعیف در جنگ ظاهر شده است که تنها با کمک آمریکا می‌تواند از خود دفاع کند.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت»، چهارم دی ماه جاری، در گزارشی خبر داد که آمریکا از زمان آغاز جنگ در نوار غزه ۲۳۰ هواپیمای باری و ۳۰ کشتی حامل مهمات به اراضی اشغالی فلسطین ارسال کرده است.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا روز گذشته رسما اعلام کرد که واشنگتن بدون مراجعه به کنگره گلوله ۱۵۵ میلیمتری توپ و تجهیزات مرتبط با آن را در اختیار اسرائیل قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =