تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه

پیکر شهید شهریار بابایی از مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با حضور آحاد مردم و جمعی از مسئولین و فرماندهان استان کرمانشاه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید سرهنگ دوم شهریار بابایی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه که در حین عملیات تعقیب و گریز خودروی قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده بود، همزمان با سالروز حماسه نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با حضور جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مختلف مردم استان، از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام توسط امام جمعه موقت کرمانشاه؛ پیکر پاک وی بر روی دستان مردم غیور و شهید پرور کرمانشاه تشییع شد.

لازم به ذکر است شب پنج‌شنبه ۷دی‌ماه ۱۴۰۲ مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای شهادت مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین ماموریت تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر را تایید کرد.

بر اساس این اطلاعیه روز چهارشنبه(۶ دی) با اعلام گزارش مردمی از سوی شهروندان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر در محدوده بخش بیستون، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شده که قاچاقچیان پس از مشاهده مامورین متواری شدند.

در این عملیات پلیس، سرهنگ سیروس محمدی و سرهنگ دوم شهریار بابایی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به محل اعزام شده بودند، حین انجام ماموریت و تعقیب خودرو حامل مواد مخدر، در محور پلیس‌راه بیستون به کرمانشاه دچار سانحه رانندگی شدند.

بر اثر این سانحه راننده خودرو سرهنگ بابایی به شدت دچار آسیب دیدگی شد و پس از اعزام به مرکز درمانی علیرغم تلاش پزشکان و انجام اقدامات درمانی لازم، ظهر پنج‌شنبه (۷ دی‌) به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ محمدی دیگر مامور پلیس حاضر در این حادثه نیز دچار مصدومیت شد که حال عمومی وی مساعد است.

با تلاش ماموران فراجا در استان کرمانشاه، راننده خودرو حامل مواد مخدر امروز شناسایی و دستگیر شد.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1213305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =