مشکل سربازی بازیکنان لیگ برتر برطرف شد!

معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه اعلام کرد که بازیکنان مشمول می‌توانند تا پایان فصل در تیم‌های‌شان بازی کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که خبرهایی مبنی بر سرباز شدن برخی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس مطرح شده بود، اما شب گذشته معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه اعلام کرد بازیکنانی که از طرح معافیت ۲۸ و ۳۰ ساله استفاده کرده‌اند می‌توانند تا پایان فصل در تیم‌های‌شان بازی کنند.

بیشتر بخوانید:
جزئیات تازه از خرید خدمت سربازی

حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه در این باره گفت: پس از جلساتی که سازمان نظام وظیفه با وزارت ورزش برگزار کرده، این طرح تا پایان لیگ بیست و دوم متوقف شد و بازیکنان می‌توانند در تیم‌های‌ خود به فعالیت‌شان ادامه دهند.

میلاد سرلک، محمد عمری از پرسپولیس، محمدرضا خالدآبادی و ابوالفضل جلالی از استقلال و امید نورافکن از سپاهان به عنوان بازیکنان سرباز نام برده می‌شد که با این شرایط این نفرات در تیم‌های خود ماندنی شدند.

این در حالی بود که باشگاه ملوان خود را آماده مذاکره با نفرات سرباز می‌کرد و مهدی تارتار سرمربی ملوان در این باره گفته بود: «محدودیت جا داریم، با اینکه در یکسری پست‌ها به بازیکن نیاز داریم. از بازیکنانی که باکیفیت و باانگیزه باشند، استقبال می‌کنیم، اما انگیزه از کیفیت برای ما مهم‌تر است. بازیکنانی که سرباز هستند باید بدانند به تیم بزرگی ملحق می‌شوند و این تیم، تیم کوچکی نیست».

انتهای پیام/

کد خبر: 1213394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =