پیشتازی دانشگاه ‌آزاد چهارمحال و بختیاری، در تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری

حجت الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه ‌آزاد چهارمحال و بختیاری، در تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در سطح دانشگاه‌های کشور پیشتاز است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز برگزاری سطح 4 و 5 طرح اندیشه تمدن ساز، ویژه استادان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور 8 گروه و تعداد 50 نفر از اعضای هیأت علمی علاقه‌مند به اندیشه های مقام معظم رهبری به صورت مجازی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در عرصه ارتقای دانش و رسالت معلمی استادان، خروجی و نتایج قابل توجهی داشته است؛ افزود: دانشگاه ‌آزاد ‌اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری در سطح دانشگاه‌های کشور پیشتاز بوده است.

حجت الاسلام قاسمی نژاد هدف از برگزاری این طرح را آشنایی استادان دانشگاه با شخصیت علمی و اندیشه‌های دینی، سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری و ارتقای دانش و توانایی پاسخ‌گویی اعضای هیأت علمی به مسائل و شبهات روز عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در طرح اندیشه تمدن ساز که به صورت مجازی برگزار می شود؛ دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان نخستین دانشگاه کشور، مجری پایلوت این طرح بوده است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: در سطح یک بخش ایمان و توحید و در سطح 2 بخش دوم نبوت و ولایت از کتاب ارزشمند طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم، در سطح 3 کتاب انسان 250 ساله، در سطح 4 کتاب آشنایی با نهج البلاغه و در سطح 5 کتاب انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری مورد بررسی و مباحثه قرار می گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه یادآور شد: طرح اندیشه تمدن ساز، به صورت گروه های 3 تا 5 نفره و با حضور یک مربی به مدت 14 جلسه در هر سطح با محوریت آثار رهبر معظم انقلاب برگزار می شود که ابتکار در شکل برگزاری و محتوای غنی آن باعث شور و اشتیاق و استقبال بی نظیر استادان از طرح شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1213426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =