توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر انقلاب به زوج‌های سیستان و بلوچستان

دبیرمردم یاری ،محرومیت زدایی  و سازندگی نیروی زمینی سپاه در مراسم جشن ازدواج زوج های جوان شیعه و سنی در زاهدان گفت: امروز تعداد ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری بین زوج های جوان شیعه و سنی نیازمند استان که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمانی نیستند،توزیع گردید.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، سردار حسن زاده افزود:هر سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم اساسی زندگی از کالاهای کاملاً ایرانی بوده که به مبلغ حدود ۴۰ میلیون تومان و در مجموع هزینه تعداد ۳۱۳ سری جهیزیه مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه گردیده است .

بیشتر بخوانید:

نامه دفتر تحکیم وحدت به مجمع روحانیون مبارز/ از امام (ره)، رهبری و مردم عذرخواهی کنید

این مقام مسئول تصریح کرد:طی دو سال گذشته تعداد ۵ هزار سری جهیزیه نیز به زوج های جوان نیازمند شیعه و سنی در سراسر استان سیستان و بلوچستان اهدا گردیده است و در نظر داریم تا پایان سال و اوایل سال آینده نیز تعداد ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوجهای نیازمند اهدا نماییم.

مسول قرارگاه مردم یاری ، محرومیت زدایی و سازندگی سپاه در حاشیه مراسم ازدواج زوج های جوان شیعه و سنی در زاهدان گفت: سپاه در کنار مأموریت اصلی خود بحث مردم یاری و مردم دوستی را در برنامه های همیشگی خود قرار داده است.

سردار سرتیپ پاسدار حزنی افزود: همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور جهیزیه های اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان از کالاهای کاملاً ایرانی در حال انجام است آن هم از کارخانه هایی که تا تعطیل و یا نیمه تعطیل بودند.

معاون قرارگاه مردم یاری و محرومیت زدایی کل سپاه تصریح نمود: سپاه پاسداران در کنار ایجاد امنیت پایدار در منطقه،با انجام فعالیتهای محرومیت زدایی خود به دنبال خوشحالی و شور و نشاط مردم می باشد و با کمک سایر نهادها در امر ازدواج آسان پیش قدم می باشد.

وی در پایان از مسئولین قرارگاه قدس و سپاه سلمان درخواست نمود نسبت به شناسایی زنان سرپرست خانوار برای ایجاد اشتغال آنان تا پایان سال جاری اقدام نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =