رژه مشترک دریایی ایران و عراق در آبراهه‌ی اروند برگزار می شود

برای اولین بار و به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس صبح چهارشنبه رژه دریایی مشترک ایران و عراق در آبراهه ی اروند برگزار می شود.

به‌ گزارش‌ خبرنگار استانی‌ ایسکانیوز از آبادان، جلسه‌ هماهنگی جهت برگزاری‌ رژه مشترک دریایی بین ایران و عراق‌ باحضور سردار هاشمی‌ فرمانده منطقه سوم‌ دریایی سپاه‌ پاسداران، احسان‌ عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ شهرستان آبادان و مدیران دستگاه‌های‌ اجرایی و مسئولین نظامی و انتظامی و امنیتی شهرستان آبادان در محل یادمان شهدای والفجر۸ اروند کنار برگزار شد.

با توجه به‌ هماهنگی‌های به‌ عمل آمده‌ و رایزنی‌های‌ مشترک مسئولین نظامی ۲کشور، جهت برگزاری باشکوه‌ مراسم سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مقررشد برای اولین بار در سطح کشور، رژه مشترک دریایی‌ با محوریت بسیج دریایی‌ بمناسبت شهادت سرداران جبهه مقاومت شاهد حضور و مانور مشترک شناورهای نظامی و مردمی‌ ایران و عراق‌ در آبراهه‌ اروندرود و یادمان‌ شهدای والفج ر۸ باشیم.

لازم‌ به ذکر است مقرر شد در این رژه‌ مشترک دریایی از مردم مرزنشین دو کشور ایران و عراق جهت‌ حضور در مرزهای‌ آبی دعوت شود تا شاهد برگزاری‌ این مانور که‌ با حضور اصحاب رسانه و نیروهای نظامی می‌باشد باشند.

خبرنگار: نسیم الوانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1213530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =