حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور و پیشرفت

رئیس دانشگاه آزاداسلامی با تاکید بر حمایت این دانشگاه از برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت گفت: حضور دانشجویان به ویژه دانشجویان اردو اولی در این اردوها بسیار مهم است و حضور این عزیزان در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت مورد تاکید ما است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سی‌ویکمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عصر دیروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و دیگر اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه‌ها باید به موضوع علم برای تعالی فردی و اجتماعی توجه کنند

دکتر طهرانچی در ابتدای این نشست، با اشاره به رویدادهای هفته جاری، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی است، کمتر از یک هفته از شهادت حاج قاسم، جمهوری اسلامی ایران در عملیات موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد، هیبت وهیمنه پوشالی آمریکا را در هم فروریخت و امروز دیگر حمله به عین‌الاسد و دیگر پایگاه‌های آمریکایی توسط گروه‌های مقاومت کار ساده‌ای شده است. اگر این اتفاق مهم نبود، امروز به راحتی نمی‌توانستند به پایگاه‌های نظامی آمریکا حمله کنند. شکست هژمونی آمریکا آثار فراوانی به همراه داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی در واحدهای دانشگاهی، اظهار کرد: با پیگیری‌های دکتر جهان‌بین، شبکه شوراهای فرهنگی واحدها به صورت نظام‌مند در حال شکل گیری است و در این مدت برخی موارد جهت بررسی در شوراها ارجاع شده است. بر این اساس نظام فکری و قوه عاقله فرهنگی در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است که از این نظام فکری استفاده خواهیم کرد.

دکتر طهرانچی به حضور ۸ هزار تیم دانشجویی در رویداد کرسی‌های آزاداندیشی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در پیامی که به نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی داشتند توصیه فرمودند که «این سنت حسنه باید در این دانشگاه و دیگر دانشگاه‌های کشور ادامه یابد». بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی امسال با مشارکت دو وزارتخانه علوم و بهداشت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حرکت خوبی در این راستا انجام داده و ان شاءالله امسال هم شاهد برگزاری پرشور این رویداد خواهیم بود.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حمایت این دانشگاه از برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت گفت: حضور دانشجویان به ویژه دانشجویان اردو اولی در این اردوها بسیار مهم است و حضور این عزیزان در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت مورد تاکید ما است.

دکتر طهرانچی در پایان تاکید کرد: فضای بسیار خوبی بین اساتید، کارکنان و دانشجویان انقلابی و بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی حاکم است و این فضا بستر حرکت تحولی دانشگاه در گسترش فضای انقلابی را فراهم کرده است.

در ادامه این نشست، نشان «مثل مصطفی» به یاد دانشجوی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده رونمایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =