پاسخ قلعه‌نویی به منتقدان لیست تیم ملی برای جام ملت‌ها

«از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها را کنار بگذارند و از تیم ملی حمایت کنند.»، این مهمترین بخش از صحبت‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز اردوی نهایی این تیم برای حضور در جام ملت‌ها بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی در حاشیه آغاز تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: گروه ما و تیم مدیریتی تیم ملی در تلاش هستند مردم را خوشحال کنند. خوشبختانه شرایط خوب است و نفراتی که به نظر ما شایسته بودند انتخاب و دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تصمیم غیرمنتظره قلعه‌نویی برای جام ملت‌ها با حضور ۳ بازیکن

هر لیستی بدهید حرف و حدیث ایجاد می‌شود

وی در واکنش به انتقادها از لیست نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی تصریح کرد: اجازه دهید در یک برنامه مفصل صحبت کنیم. با توجه به اینکه زمان کمی برای جام ملت‌های آسیا داشتیم پلن‌مان این بود که برای جام جهانی با شیب ملایم به سمت جوانگرایی برویم، با بازیکنانی که شایسته حضور در اردو بودند، ولی به قول شما هر لیستی بدهید حرف و حدیث ایجاد می‌شود. با توجه به محدودیت نفرات و انتخاب ۲۶ بازیکن، خیلی جلسات برگزار و لیست را بالا و پایین کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به اردوی تیم ملی در کیش و دیدار تدارکاتی با بورکینافاسو خاطر نشان کرد: اگر اشتباه نکنم رنکینگ بورکینافاسو رده هفتادم جهان است (در این لحظه خبرنگاران اشاره می‌کنند که بورکینافاسو در رده پنجاه‌وهفتم قرار دارد). بورکینافاسو تیم خیلی خوبی است، ولی دیدم برخی دوستان انتقادهایی کرده‌اند. این بازی می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. دو برنامه و تاکتیک را می‌توانیم آزمایش کنیم و محکی سخت و جدی هم بخوریم. در اینجا باید از مسئولان جزیره کیش هم بابت برگزاری این بازی و هزینه‌هایی که متقبل شدند، تشکر کنم.

از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها را کنار بگذارند و از تیم ملی حمایت کنند

قلعه‌نویی با تأکید بر حمایت‌ها از تیم ملی فوتبال یادآور شد: از همه خواهش می‌کنم حب و بغض‌ها را کنار بگذارند و از تیم ملی حمایت کنند. تیم ملی برای مردم است و امیر قلعه‌نویی اینجا میهمان است. یک روز قلعه‌نویی است، یک روز کی‌روش و یک روز هم افشین قطبی. مهم این است که با همدلی به تیم ملی کمک شود. از شما (اشاره به حضور خبرنگاران در هتل المپیک) تشکر می‌کنم که همیشه حضور داشتید و حمایت کردید. ما هم هر آنچه در توان داریم به کار می‌بریم.

وی ادامه داد: مردم بزرگ ما هستند و باید کنارشان باشیم. هر چیزی که مردم می‌گویند درست گفته‌اند. مردم در طول تاریخ نشان داده‌اند عاشق ایران هستند. فوتبال شاخصه خودش را دارد و باید تلاش کنیم دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =