دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا می‌شود؟

مربی استقلالی تیم ملی به زودی از بیزینس جدید خودش در دبی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آندرانیک تیموریان بازیکن اسبق استقلال چندی پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، تحت عنوان دستیار کنارش قرار گرفت و البته این اتفاق با انتقاداتی هم مواجه شد چون کارشناسان معتقد بودند آندرانیک اگرچه بازیکن بزرگی بود و دو بار هم در جام جهانی حاضر شد ولی در عرصه مربیگری بسیار کم تجربه بوده و باید ابتدا کارش را در تیم‌های باشگاهی استارت می‌زد و پس از اثبات خودش به عنوان یک مربی توانمند، به تیم‌های ملی می‌رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان استقلال از تمرین معاف شدند

دراین میان آندرانیک تیموریان از مدت‌ها قبل به دنبال راه‌اندازی آکادمی فوتبال خودش در دبی بود و حالا در شرف افتتاح آن است به طوری که تیزر تبلیغاتی آن را هم ساخته و تبلیغات خودش را استارت زده است.

تیموریان با صراحت از آغاز به کار آکادمی فوتبال خودش در دبی صحبت می‌کند و حتی برخی از ملی‌پوشان نیز برای او در نقش سفیر تبلیغاتی ظاهر شده‌اند. باید ببینیم قرارداد آندرانیک تیموریان چگونه است و آیا پس از راه‌اندازی این آکادمی، او همچنان در تیم ملی به عنوان دستیار امیر قلعه نویی باقی خواهد ماند یا اینکه جدا می‌شود؟ آخرین خبرهای رسید حکایت از آن دارد که فدراسیون در این رابطه تصمیم نهایی را می‌گیرد و البته اگر قرار باشد تیموریان صرفاً روی این آکادمی نظارت کند و خودش ساکن دبی نشود، احتمال اینکه در تیم ملی بماند زیاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =