واکنش جنجالی پورعلی گنجی به استعفای گل محمدی/ با افتخار از لیست پرسپولیس خارج می‌شوم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از استعفای آقایحیی شوکه شدم؛ این موضوع اتفاق خوشایندی نخواهد بود و امیدوارم هر مشکلی وجود دارد حل شود تا او به کارش ادامه بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی پورعلی‌گنجی که دومین فصل حضور خود در پرسپولیس را تجربه می‌کند، در مسابقات ابتدایی لیگ بیست‌وسوم به عنوان یکی از مهره‌های ثابت یحیی گل‌محمدی و زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب سرخ‌ها حضور داشت اما در فیفادی ماه مهر و در دیدار تیم‌ ملی ایران برابر قطر از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد تا ادامه فصل را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:

پورعلی گنجی حداقل ۶ ماه دور از میادین دور خواهد بود

او که در حال حاضر تمرینات خود را برای بازگشت به میادین آغاز کرده است، در لیست تیم ملی برای جام ملت‌ها نیز گرفته تا ملی‌پوشان را در سفر به قطر همراهی کند. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس امروز در گفت‌وگویی درباره آخرین شرایط خود، استعفای یحیی گل‌محمدی و حضور در لیست تیم ملی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:

وضعیت مصدومیت و پایت چطور است؟ درباره شرایط درمانی‌ات صحبت کن.
همه چیز عالی جلو می‌رود و امیدوارم خدا کمک کند از این مصدومیت هم سربلند بیرون بیایم. عصا را کنار گذاشته‌ام. در این مصدومیت چیزهای زیادی به من اضافه شد و چه در بحث درمان و چه در بحث فوتبال تجربه‌های زیادی کسب کردم. در این شرایط حتی آدم‌های اطرافت را هم بیشتر می‌شناسی و متوجه می‌شوی چه کسی در روزهای سخت کنارت است و حواسش هست. اما همین که تلاش و اراده خودم را داشته باشم و خدا و خانواده‌ام کنارم باشند، به این اتفاق سخت و تلخ خانمه می‌بخشم و صحیح و سلامت برمی‌گردم.

خیلی از هواداران پرسپولیس مصدومیت تو را یکی از دلایل نزول تیم‌شان در این فصل می‌دانند و منتظر هستن که تو زودتر برگردی. خودت فکر می‌کردی انقدر زود در پرسپولیس جا بیفتی و مورد قبول هواداران باشی؟

وقتی شما دلی به یک‌ نفر احترام می‌گذاری، انرژی آن هم دلی برمی‌گردد. من از زمانی که به پرسپولیس آمدم، دلی تمرین می‌کردم و خیلی وقت می‌گذاشتم و دلی هم بازی می‌کردم. فکر می‌کنم هواداران به من لطف بی کرانی دارند. از اینکه نیستم خیلی ناراحتم و از آنها و سرمربی تیم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم قوی برگردم. از بچه‌های تیم هم عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم که همه بچه‌ها سختی می‌کشند که قرمز نگیرند، خوب تمرین کنند و زیر این فشار بازی کنند. اگر من، وحید امیری، یاسین و بچه‌های دیگر بودیم، فشار روحی و روانی و جسمی از روی دوش بازیکنان دیگر هم برداشته می‌شود. من از همه بابت نبودنم عذرخواهی می‌کنم و فکر می‌کنم این آمادگی را داشتم که بتوانم تا حدی کمک کنم. در هر صورت از لطف بی کران مردم ممنونم و انشاالله که دوباره بتوانم خدمت کنم.

در پرسپولیس روزهای خوبی‌ را تجربه کردی و الیته روزهای تلخی هم داشتی. اگر به عنوان فوتبالیست تراز اول ایران بخواهی در مورد چیزی که باید در پرسپولیس بهتر بشود صحبت کنی، به چی اشاره می‌کنی؟
همه آسیا می‌دانند که پرسپولیس جزو بهترین تیم‌های آسیا است. بهترین تیم‌های آسیا شامل الهلال، النصر، السد، پرسپولیس، استقلال و سپاهان هستند؛ این تیم‌ها باید بازیکنان تاپ داشته باشند و برای طرفداران و بازیکنانت ارزش قائل شوی. فکر می‌کنم فوتبال از آن داستان گذشته که بخواهیم به هواداران بی احترامی کنیم؛ همه می‌دانند که باید ارزش قائل شویم، بازیکن خوب بخریم و امکانات خوب درست کنیم. ما خیلی شل گرفتیم و در کشورمان فوتبال را به شوخی می‌گیریم. امیدوارم بازیکن خوب بگیرند و امکانات خوبی برای باشگاه فراهم کنند. به هر حال این باشگاه نماینده یک ملت است و باید خوشحالی مردم بعد از بردهای پرسپولیس را نگاه کنید. باید ارزش قائل شوند و بازیکن خوب بگیرند و از لحاظ مالی حمایت کنند تا این تیم و تمام تیم‌هایی که نماینده کشور در آسیا هستند، جان بگیرند.

سوال بعدی در مورد استعفای آقای گل‌محمدی است. این استعفا را چطور می‌بینی؟
خیلی ناراحتم و به شخصه خیلی شوکه شدم. آقا یحیی برای من حق برادری دارد و بزرگتر و مربی من بوده و برای من زحمت کشیده است. ایشان یک مربی تاریخی برای پرسپولیس است و زحمت زیادی کشیده و جام آورده است. این استعفا خبر خوشی برای ما پرسپولیسی‌ها نیست، چه برای هواداران و چه برای بازیکنان و کل تیم. این اتفاق، اتفاق خوشایندی نخواهد بود و امیدوارم هر مشکلی هست، حل شود.

صحبتی با ایشان داشتی و آیا چیز بیشتری در این مورد می‌دانی؟ به نظرت نتایج بهتر در نیم فصل مانع از استعفای یحیی می‌شد یا ایشلن تصمیمش را از قبل گرفته بود؟
حقیقتا صحبتی با ایشان نداشتم و الان می‌خواهم تماس بگیرم؛ گرچه کاری از من برنمی‌آید اما امیدوارم همه چیز درست شود. این داستان‌ها بزرگتر است و از این چیزها گذشته. تیم باید کلا درست شود و مشکلات حل شود تا آقا یحیی به کارش ادامه بدهد. واقعا سخت است. امیدوارم مشکلات حل شود و آقا یحیی بتواند به کارش ادامه بدهد.

در مورد نیم فصل دوم پرسپولیس است. فکر میکنی کی برمیگردی؟ آیا این فصل را از دست دادی و این حق را به مسئولان باشگاه می‌دهی که از لیست خارجت کنند یا اینکه فکر میکنی اواخر فصل برگردی؟
تمام تلاشم را می‌کنم. همانطور که هواداران انرژی می‌دهند، من هم تمام انرژی و هدفم برای این است که انقدر سفت و خوب و محکم کار کنم که بتوانم نیم فصل دوم به ۴-۵ بازی آخر برسم. می‌دانم ریسک است اما امیدوارم خدا کمک کند که به ۴-۵ بازی آخر برسم. باز هم باید ببینیم خدا چه می‌خواهد؛ امیدوارم اراده و تلاش بدهد و همه چیز را قشنگ جلو ببرد تا بتوانیم سریع‌تر برگردیم. این را هم اضافه کنم که درآوردن اسم من از لیست باشگاه به تیمم کمک می‌کند، من با افتخار از لیست خارج می‌شوم و امیدوارم هر کسی می‌آید، بتواند به تیم کمک ‌کند تا پرچم تیم بالا باشد. وقتی پرچم تیم بالا باشد، سر من بالا است.

در مورد تیم ملی و حضورت به همراه تیم ملی در قطر صحبت کن؛ از حرکت‌هایی بود که از معدود دفعات در تیم ملی انجام شده است. حست از حضور در کنار ملی‌پوش‌ها چیست؟
اتفاق نادری است. باز هم‌ می‌گویم من تمام وجودم را برای تیم ملی گذاشتم و می‌شود گفت مجروح ملی شدم اما خدا سرپایم کرد. از امیر خان قلعه‌نویی، کادر، مدیریت، فدراسیون و همه تشکر می‌کنم.‌ به هر حال خود آقای قلعه‌نویی در رده تاپ ملی و باشگاهی بازی کرده‌اند و مصدومیت‌های زیادی را تجربه کرده‌اند و درک بالایشان باعث شد با اتفاقی که رقم می‌زند، هم به من کمک کند و روحیه بدهد و هم احترام ویژه‌ای به من بگذارد. من از آقای تاج و همه عزیزان هم تشکر می‌کنم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم اتفاق خوشحال‌کننده‌ای را برای مردم کشورمان رقم بزنیم. از اینکه در کنار دوستان خوبم هستم، خوشحالم و امیدوارم خدا به آنها قدرت و انرژی بدهد که بتوانند بازی‌ها را دربیاورند و ببرند و قهرمان شویم.

آینده تیم ملی و نتایج در جام ملت‌ها را باتوجه به دو دوره حضورت در این مسابقات چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
آینده تیم ملی بسته به حمایت‌ها و انرژی‌هایی است که از اطراف به تیم‌ ملی می‌رسد. حتی بازی ضعیف‌مان هم‌ می‌تواند سخت می‌شود اما با همت و پشتکاری همه تیم بیشتر از قبل باشد و بتوانیم در کنار هم بازی‌ها را ببریم و در نیمه نهایی هم‌ کره را ببریم و به فینال برویم. در فینال هم خدا کمک کند و بتوانیم ببریم و قهرمان شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =