هواشناسی ایران / بارش برف و باران در ۱۹ استان کشور

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (شنبه) در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، قم، تهران، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف، در برخی مناطق وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / بارش برف در ۱۶ استان

طی این روز بیشینه بارش در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر خواهد بود.

یکشنبه در مناطقی از خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان بارش رخ می‌دهد.

دوشنبه و سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود.

چهارشنبه در شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز در برخی مناطق جنوب شرق، نوار شرقی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، فردا در برخی مناطق واقع در شرق و جنوب شرق و چهارشنبه در برخی مناطق غرب، شمال شرق، شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

یکشنبه در نیمه شرقی کشور دما بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه شرقی دما بین ۵ تا ۸ درجه افزایش می‌یابد.

امروز خلیج فارس و دریای خزر، فردا خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای خزر و دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهند بود.

کد خبر: 1214290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =