وظیفه اصحاب رسانه انتشار حقایق است

احمد برسلانی، جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در اولین رویداد جام رسانه‌ای امید بر تکلیف اصحاب رسانه به انتشار حقایق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، شامگاه چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در اولین رویداد رسانه‌ای با عنوان «جام رسانه امید» که با حضور استاندار مازندران و برخی مدیران کل با رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت و امیدافرینی برگزار شد، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه وظیفه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم بسیار سنگین است، افزود: در ایران دو نگاه غربی و انقلابی، وجود دارد که در نگاه غربی، تمام توجه بر حرکات غرب است اما در نگاه انقلابی بر پیشرفت داخلی و توسعه کشور می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه در دو جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان نظام قرار داریم، افزود: دشمن به دنبال ناامیدی ادراک جوانان کشور است و رسانه مهم‌ترین رسالتش بر انتشار حقیقت است.

وی با بیان اینکه لازمه داشتن ایران قوی، مشارکت حداکثری در انتخابات است اظهار کرد: این انتخابات پیشرو با توجه به نگاه دشمنان و تحریکات آنها بر ناامیدی نوجوانان و جوانان کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

احمد برسلانی با بیان اینکه در بخش تولیدی با تلاش مدیریت اقتصادی توانستیم به رشد و توسعه اقتصادی دست یابیم، گفت: با وجود مردم ولایی و جهادی، آن‌چه، حق مردم کشور بوده به دلیل کوتاهی‌ها و تفکر نابخردانه منفعت‌طلبان، پس از مدتی از پیروزی انقلاب اسلامی تحقق نیافته که این موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام شده است.

برسلانی با تاکید بر اینکه در نگاه ولایی، سه بخش دفاعی، تولیدی و جهادی مورد توجه قرار دارد، اظهار کرد: در بخش دفاعی با درایت مقام معظم رهبری به جایگاهی رسیدیم که با اقتدار در مقابل دشمنان می‌ایستیم.

وی، دیگر اقدامات بسیج سازندگی را محرومیت‌زدایی، عمران و خدمت‌رسانی عنوان و بیان کرد: تاکنون در این عرصه، گام‌های بلندی برداشته شد و یک‌ هزار و ۴۴۳ میلیارد تومان در بخش خدمات‌رسانی به گروه هدف تسهیلات اختصاص یافته‌است.

این مقام نظامی استان در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات بسیج سازندگی، گفت: برگزاری ۷۵ هزار نفر آموزش، ایجاد بیش از ۴ هزار نفر اشتغال‌زایی، اعطای وام تسهیلات و جلوگیری از تصرفات در عرصه‌های منابع طبیعی از اقدامات انجام شده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در راستای احیای واحدهای تولیدی، ۲۹۸ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال پس از بررسی مشکلات‌شان در ستاد تسهیل موانع وارد چرخه تولید شدند.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1215211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =