چرا اسرائیل کشته‌های خود را شبانه دفن می‌کند؟

یک روزنامه اسرائیلی خبر داد مراسم خاکسپاری افرادی که در حملات حزب‌الله کشته‌شده‌اند، شبانه و به صورت پنهانی و با حضو تعداد محدودی از بستگانشان برگزار شده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (سه‌شنبه)، خبر دادند دو اسرائیلی که دو روز گذشته در عملیات حزب‌الله کشته شدند، شبانه و به صورت پنهانی دفن شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: وضعیت وحشتناک اسرائیل از ایران نشات می‌گیرد

مقاومت اسلامی لبنان، بعدازظهر یکشنبه، در عملیاتی با استفاده از موشک‌های ضدتانک یک سازه در شهرک «کفر یووال» را در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داد که به دنبال آن، ۲ اسرائیلی کشته شدند و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد.

روزنامه اسرائیلی «معاریو» امروز گزارش داد: «خاکسپاری [این افراد] -طبق دستورالعمل‌های امنیتی- پنهانی و با حضور تعداد بسیار محدودی از تشییع‌کنندگان دیروز برگزار شده است، چراکه قبرستان کفر یووال جزء مناطق در معرض خطر حملات ضدزرهی حزب‌الله است».

براساس گزارش معاریو، یکی از بستگان کشته‌شدگان در این باره سؤال کرده است که چرا باید بعد از گذشت ۱۰۰ روز از جنگ در مرزهای شمالی بستگان او این گونه دفن شوند. او در ادامه اضافه می‌کند که تنها به ۱۰ نفر از اعضای خانواده‌اش اجازه رفتن به قبرستان داده شده و حتی در میانه راه به این افراد جلیقه‌های ضدگلوله داده شده است.

او همچنین به نقل از مادر خود که به این مراسم رفته بود، اشاره می‌کند در آنجا دیوارهای بتنی بسیار بزرگی دیده‌اند و زمانی که به قبرستان رسیده‌اند، مراسم در تاریکی مطلق انجام شده و نظامیان اسرائیلی با دوربین‌ها منطقه را زیر نظر داشته‌اند و بعد از ۱۰ دقیقه از افراد خواسته‌ شده قبرستان را ترک کنند.

مقاومت اسلامی لبنان بعد از آغاز حملات شدید ارتش اسرائیل علیه مردم غزه صدها بار پایگاه‌ها و مواضع اسرائیلی را در مناطق شمالی فلسطین هدف حمله راکتی و پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان همواره تاکید کرده است که آمار اعلام‌شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره میزان تلفات این رژیم بسیار کمتر آمارهای حقیقی است.

در همین ارتباط، پیشتر روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» با انجام تحقیقاتی میدانی فاش کرده بود که تعداد مجروحانی که ارتش اسرائیل آن را اعلام می‌کند، «بسیار کمتر» از آماری است که بیمارستان‌های اسرائیلی ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =