انفجار در دمشق / ۵ مستشار ایرانی به شهادت رسیدند + فیلم

روابط عمومی کل سپاه با صدور بیانیه‌ای با اعلام کرد: بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، منابع سوری از وقوع انفجاری در نزدیکی دمشق پایتخت سوریه خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره انفجار اطراف سراوان شد

برخی منابع اعلام کردند که این انفجار ناشی از تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی بوده است.

گفته می‌شود که یک منزل مسکونی در منطقه «المزه»در دمشق هدف قرار گرفته و در این حمله چند نفر شهید شدند.

به گفته برخی منابع ، حجم تخریب ناشی از این حمله زیاد است و همین مسئله احتمال زخمی و شهید شدن شماری در این حمله را تقویت می‌کند.

خبرگزاری سانا، خبرگزاری رسمی سوریه، در این باره گزارش داد این حمله ساختمانی مسکونی در محله المزه در دمشق را هدف قرار داد که ناشی از حمله صهیونیست‌ها به سوریه بوده‌ است.

اطلاعات بیشتری در این‌ باره منتشر نشده است.

اسرائیل رسماً مسئولیت ترور را برعهده گرفت

خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی عنوان کرد: نیروی هوایی ساختمانی را در المزه دمشق هدف قرار داد بدون اینکه پدافند سوریه فعال شود. عملیات ترور افراد مربوط به انتقال سلاح از ایران به لبنان را هدف قرار داد. همچنین شخصیت‌های رده‌بالا در میان افراد ترور شده قرار ندارند.

طبق آمار منتشر شده تا این لحظه، تعداد ۵ شهید از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

اسماعیل السنداوی، نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه گقت: ساختمانی که توسط دشمن اسرائیلی در پایتخت سوریه هدف قرار گرفته هیچ ربطی به جنبش جهاد ندارد.

پسر بهجت سلیمان، شخصیت سیاسی سوری در پی این حمله، اعلام کرد: ۲ مستشار بلندپایه ایرانی در حمله اسرائیل به دمشق به شهادت رسیده‌اند و این در صوتی است که ساختمان هدف قرار گرفته محل اسکان مستشاران بوده و مقر عملیاتی نبوده است.

صابرین نیوز اعلام کرد: اخبار منتشر شده در مورد ترور رهبرانی از جنبش‌های مقاومت فلسطین در این حمله صحت ندارد.

 المیادین اعلام کرد: ساختمانی که در دمشق هدف حمله قرار گرفت متشکل از سه طبقه بوده که نیروهایی وابسته به سپاه پاسداران ایران در آن مشغول فعالیت بوده‌اند. در حمله رژیم صهیونیستی به محله المزه دمشق سه شهید از جمله دو افسر ایرانی از کادر اطلاعات سپاه پاسداران به شهادت رسیدند.

دمشق

۴ مستشار ایرانی به شهادت رسیدند

روابط عمومی کل سپاه هم با صدور بیانیه ای با تأیید خبر شهادت ۴ مستشار سپاه در دمشق اعلام کرد: بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب در تاریخ ۳۰/۱۰/۱۴۰۲ تعدادی از نیروهای سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: شهادت شهیدان حجت الله امیدوار ، علی آقازاده ، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولیعصر (عج ) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گوییم.

شمار شهدای جنایت امروز رژیم صهیونیستی در دمشق به ۵ نفر رسید

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار مدافع حرم «محمد امین صمدی» از مجروحان جنایت تروریستی صهیونیستی امروز در دمشق خبر داد.

کد خبر: 1216421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =