سردار فلاح‌زاده: اسراییل در آستانه فروپاشی قرار دارد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اسراییل را در استانه فروپاشی قرارداد و آمریکا را از افعانستان فراری داده و در غزه و عراق و سوریه به شکست راهبردی دچار کرد با این همه شکست، رژیم صهیونیستی چاره ای جز ترورهای کور ندارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار محمدرضا فلاح‌زاده قدس روز شنبه در دوازدهمین همایش غزه؛ نماد مقاومت که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد در ابتدای سخنان خود با درود بر رزمندگان حزب الله، مقاومت عراق و مقاومت فلسطین قهرمان گفت: طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت ، با وارد شدن این ضربه به رژیم صهیونیستی، نقطه امید و اتکای آمریکا در منطقه فرو پاشید.

بیشتر بخوانید:

سردار حاجی‌زاده: انتقام سخت در واقع مسلط شدن و بازگشت فلسطین است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت غزه با کمک مقاومت کرانه غربی، مقاومت انصارالله و عراق، حزب الله لبنان و اتکا به خداوند نبرد را ادامه خواهد داد، عنوان کرد: این نبرد تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و دشمنان ذلیل و خوار و منفور خواهند شد.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه خداوند با این پیروزی، افکار عمومی دنیا را بیدار و متوجه غزه کرد، یادآور شد: تمامی آزادیخواهان و مظلومین حامی غزه هستند و تا نابودی رژیم صهیونیستی این نبرد را ادامه خواهند داد، هرچند که رژیم صهیونیستی اعلام کند که منطقه شمالی را به تصرف درآورده‌ام.

وی گفت: رژیم صهیونیستی که در کنج نیستی و نابودی گرفتار شده است و از سر ناتوانی باید دست به ترور کور بزند و سید رضی و العاروری را به شهادت برساند.

سردار فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: مقاومت قهرمان و تلاش های حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را در جبهه‌های گوناگون دچار فروپاشی کرد و داعش را که از سوی آمریکا سازماندهی شده بود را به نابودی کشاند و نظم قبلی جهانی را دچار فرسایش کرده و نظم جدید جهانی را دچار فروپاشی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اسراییل را در استانه فروپاشی قرارداد و آمریکا را از افعانستان فراری داده و در غزه و عراق و سوریه به شکست راهبردی دچار کرد با این همه شکست، رژیم صهیونیستی چاره ای جز ترورهای کور ندارد.

کد خبر: 1216450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =