احزاب سیاسی تقویت کننده و موتور محرک فعالیت‌های انتخاباتی هستند

عباسپور گفت: وجود احزاب سیاسی یک فرصت و یک غنیمت برای هر فضای سیاسی می‌باشد، در واقع احزاب سیاسی تقویت کننده و موتور محرک فعالیت‌های انتخاباتی هستند.

احسان عباسپور معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ شهرستان آبادان در حاشیه جلسه با احزاب سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان گفت: در راستای گفتمان‌سازی و دعوت از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی درخدمت جمع کثیری از احزاب سیاسی فعال در شهرستان آبادان بودیم.

وی با بیان اینکه وجود احزاب سیاسی یک فرصت و یک غنیمت برای هر فضای سیاسی می باشد افزود: در واقع احزاب سیاسی تقویت کننده و موتور محرک فعالیت‌های انتخاباتی هستند، که حرکت آن‌ها در مسیر انقلاب و در مسیر فضای استمرار فعالیت‌های سیاسی می تواند بسیار جریان‌ساز و تاثیرگذار باشد.

عباسپور خاطرنشان کرد: تمامی احزاب بدون اینکه نگاه جریانی به مسائل داشته باشند در حوزه حضور و مشارکت مردم و پای صندوق آمدن آن‌ها بخاطر یک انتخابات سالم و با امنیت بالا و یک رقابت خوب، بین کاندیداها موارد بسیار امیدوار کننده‌ای را مطرح کردند که قطعا از این نقطه نظرات در فرایند اجرایی انتخابات استفاده‌های خوبی خواهد شد.

وی ادامه داد: احزاب سیاسی ظرفیت بسیار خوب و بالایی دارند و افراد و گروه های بسیار خوب و کارآمدی از بدنه مردم متصل به این احزاب هستند.

فرماندار ویژه‌ شهرستان آبادان افزود: قطعا با کنار گذاشتن خیلی از مسائل حاشیه‌ای می‌توان سلایق و اندیشه‌های متفاوت را بهم نزدیک کرد، که همین امر باعث تقویت نظام و تقویت جبهه انقلاب اسلامی در سطح دنیا خواهد بود و می تواند جوابی محکم و دندان‌شکنی به امپریالیسم جهانی و آمریکای جنایت‌کار باشد که همواره درصدد دور کردن مردم از بدنه خودشان و کمرنگ کردن حضور آنان در پای صندوق‌های رای می باشد.

وی در پایان ضمن دعوت مجدد آحاد ملت به مشارکت حداکثری؛ و حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه افراد لایق با شاخص‌های نظام‌اسلامی عنوان کرد: ۱۱‌ اسفند روز بسیار مهم و حیاتی برای رقم زدن سرنوشت ۴ ساله ملت بزرگ ایران می باشد و اگر مردم پای کار انتخاب و این نظام نباشند قطعا مشکلات ما بسیار خواهد شد، حتی در زمان پیامبر عظیم‌الشان اسلام هم اگر مؤمنین پای کار پیامبر نمی آمدند پیامبر نمی‌توانست خیلی از مسائل را حل و فصل کند؛اینجا هم اولویت مردم هستند،ملاک مردم هستند، پایه و اساس مردم هستند؛ چرا که نظام ما یک نظام مردم محور هست و دولت ما یک دولت‌مردمی و برآمده از مردم هستش، لذا خدمات‌رسانی به مردم بعنوان یکی از مؤلفه‌های رضایت‌مندی در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1216733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =