کاپیتان تیم ملی رکورد نکونام را شکست

شب گذشته در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، تیم ملی کشورمان ایران به مصاف تیم ملی امارات رفت؛ در این دیدار ملی پوشان با نتیجه ۲ بر یک از سد امارات گذر کردند و احسان حاج‌صفی در دومین بازی خودش به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به مانند بازی با فلسطین به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اکنون احسان حاج‌صفی با ۱۴۰ بازی ملی در رده سوم بیشترین بازی در تاریخ تیم ملی است و فاصله زیادی تا رسیدن به رکورد علی دایی و جواد نکونام ندارد. این بازیکن اما قبل از رسیدن به رکورد این ۲ بازیکن، رکورد تاریخی دیگری را شکست و رکورددار بیشترین پیروزی در تاریخ تیم ملی شد.

بیشتر بخوانید:

شوک بزرگ به تیم ملی/ محرمی جام ملت‌های آسیا را از دست داد

بازی ایران با امارات، هشتادونهمین دیداری بود که احسان حاج‌صفی برای تیم ملی به میدان رفت و ایران در آن مسابقه به برد دست یافت. احسان با این پیروزی، از رکورد جواد نکونام، رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی که در ۱۵۱ مسابقه، ۸۸ مرتبه برنده شده بود عبور کرد. پس از احسان حاج‌صفی و جواد نکونام، علی دایی قرار دارد که ۸۷ پیروزی به دست آورد. کریم انصاری‌فرد با ۶۷ پیروزی دیگر بازیکنان شاخص فوتبال ایران هستند که انصاری‌فرد می‌تواند آمار خود را همچنان بهبود بخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =