طرح شفافیت قوای سه‌گانه به‌زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ طرح شفافیت قوای سه‌گانه جهت اجرا در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به رفع مجدد ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح شفافیت قوای سه‌گانه، گفت: همان‌طور که به مردم قول داده بودیم، طرح شفافیت قوای سه‌گانه بعد از چند بار رفت و برگشت بین مجلس و شورای نگهبان، سرانجام به تصویب رسید.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح شفافیت قوای‌ سه گانه از دو سال قبل در دستور کار مجلس یازدهم بود اما حدود یک سال و نیم در رفت و برگشت مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان بود تا اینکه در نهایت روز گذشته مجددا ایرادات شورای نگهبان رفع شد و ان‌شاءالله طرح شفافیت قوای سه‌گانه در آینده نزدیک برای اجرا ابلاغ شود.

رشیدی در ادامه افزود: ما قول داده بودیم که شفاف باشیم و پای این قول‌ نیز ماندیم؛ البته ما در مجلس قبل از تصویب نهایی طرح شفافیت، آرای خود را به صورت داوطلبانه اعلام می‌کردیم به طوری که مردم می‌توانستند از چند ماه قبل آرای ما در مجلس شورای اسلامی را در سایت رسمی مجلس مشاهده کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: طرح شفافیت جزء وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم بود که به لطف خداوند تحقق پیدا کرد و امیدواریم که در آینده، مجلس دوازدهم شفاف‌تر از مجلس یازدهم باشد.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1217930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =