سرپرست مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

دکتر طهرانچی طی حکمی، سرپرست مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمدصادق ضیائی را به عنوان سرپرست مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

۱۸ هزار دستیار آموزشی جدید جذب می‌شوند

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه، ارتقای علمی و همچنین اجرای دقیق برنامه‌های سند تحول و تعالی دانشگاه و هیأت علمی وابسته و دستیار آموزشی اهتمام ورزید.

لازم است موارد مندرج در برنامه به طور خاص بسته کاری «ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی» و راه کنش‌ها و اقدامات مرتبط به ویژه «اصلاح و کارآمدسازی نظام جذب، ارزیابی و جبران خدمات اعضای هیأت علمی با بهره‌گیری از ظرفیت الگوی شبکه‌ای دانشگاه» و «تغییر نظام تعاملی استاد و دانشجو و افزایش انعطاف‌پذیری فرآیند آموزش مبتنی بر استعدادها و تقویت قدرت ابتکار و خلاقیت دانشجو» و ساماندهی آمایش محور امور جذب، ترفیع و رکود اعضای هیأت علمی مدنظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه از دکتر عزیزاله فضلی رئیس سابق مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =