۶ هکتار از اراضی جنگلی گیلان دچار حریق شد

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به ایجاد حریق در ۶ هزار متر مربع از اراضی جنگلی آستارا و چابکسر گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، نیروهای بومی، بسیج و سپاه حریق اطفا شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مازیار رضوی سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق جنگلی گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چند نقطه از اراضی جنگلی گیلان دچار حریق شده است، اظهار کرد: به دلیل وزش باد شدید گرم متاسفانه برخی از مناطق جنگلی استان دچار حریق شدند.

بیشتر بخوانید:

حادثه در شهرک صنعتی گلپایگان / ۲ انبار واحد پلیمری دچار حریق شد

وی با اشاره به ایجاد حریق در ۶ هزار متر مربع از اراضی جنگلی آستارا و چابکسر گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی، نیروهای بومی، بسیج وسپاه حریق اطفا شده است.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه شهروندان به رعایت نکات ایمنی در اراضی جنگلی استان بیان کرد: به دلیل ادامه‌دار بودن وزش باد گرم، تمامی نیروهای امدادی، محیط زیست، آتش‌نشانی و منابع طبیعی در آماده‌باش کامل هستند.

رضوی با درخواست از مردم در خصوص اینکه از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی و عرصه‌های طبیعی به ویژه هنگام وزش باد گرم خودداری کنند، گفت: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده و یا اطلاع از آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی، با شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ ندای امداد جنگل و مرتع تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =