پوستر سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان مازندران رونمایی شد

پوستر سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان مازندران با حضور چند تن از مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در شهرستان آمل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، صبح روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ پوستر سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان مازندران با حضور چند تن از مسئولین استانی و شهرستانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان آمل، رونمایی شد.

محمدتقی روحی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این مراسم ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد: در ادامه برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان مازندران و جشنواره‌های فجر، شاهد برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان مازندران به میزبانی شهرستان آمل خواهیم بود.

روحی در ادامه اظهار کرد: شهرستان آمل بسیار هنرپرور و هنردوست است و گروه‌های برتر و هنرمندان موسیقی بسیاری را در طول تاریخ داشته است که به این دلایل از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به عنوان میزبان برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر استان مازندران، انتخاب شد.

معاون فرهنگی و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: این جشنواره با شرکت ۹ گروه، شامل ۷ گروه استانی و ۲ گروه ملی در بخش‌های محلی، سنتی، نواحی و پاپ از ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه سال جاری در دو مجتمع فرهنگی هنری ولی عصر(عج) و اریکه آریایی شهرستان آمل، برگزار خواهد شد.

در ادامه این مراسم، رضا کسب‌ور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با اشاره به برنامه‌های این اداره به مناسبت دهه مبارک فجر عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردها و مشاغل کوچک خانگی در حوزه فرهنگ و هنر در سالن استاد زرشناس این اداره در طول دهه مبارک فجر برپا شده است‌.

کسب‌ور با اشاره به پرداخت تسهیلات این اداره به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اذعان کرد: امسال با پرداخت این تسهیلات در زمینه‌های آثارِ حجمی، نقاشی، سفالگری و همچنین تولید موسیقی، برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده و مورد حمایت قرار گرفتند.

مسئولین و مدعوین حاضر در پایان مراسم از نمایشگاه نقاشی و آثار هنری برپا شده در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل، بازدید کردند.

خبرنگار: الهه عبادی

انتهای پیام/

کد خبر: 1219373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =