جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از برگزاری جشنواره موسیقی فجر استان از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ بهمن در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در آیین رونمایی از پوستر سی‌و نهمین جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره موسیقی فجر از جمله ایجاد هویت بخشی میان هنرمندان شهرستان‌های مختل گفت: در این دوره از جشنواره، شهرستان‌های اسلام آباد غرب، روانسر و کنگاور میزبان هنرمندان موسیقی غرب، منطقه اورامانات و شرق استان بودند که آثار منتخب این برنامه‌ها در جشنواره موسیقی فجر استان از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن ماه در تالار انتظار شهر کرمانشاه اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: برنامه های ما ضمن نشاط آفرینی باید تقویت کننده هویت ایرانی و اسلامی‌ ما باشد.

جلالی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی چند وجهی رویداد های فرهنگی توسط رسانه ها و فعالین فرهنگی افزود: حال و هوای شهر باید به صورتی باشد که هر فرد کرمانشاهی وقتی وارد فضای شهر می شود یک رخداد فرهنگی را شاهد باشد.

وی خاطرنشان کرد: موسیقی زبان مشترک اقوام و ملل هست و کرمانشاه هم استان خلاق موسیقی کشور است که با استفاده از این ظرفیت باید هویت ایرانی اسلامی خود را معرفی کنیم.

در پایان این مراسم از پوستر جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه با حضور جمعی از اساتید و فعالان حوزه موسیقی رونمایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =