ماجرای دستکاری اتاق VAR با هوش مصنوعی در بازی ایران و قطر

کارشناس داوری کشورمان در خصوص یک شایعه پس از بازی ایران و قطر، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران ۲ روز قبل با شکست ۳ بر ۲ مقابل قطر از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا بازماند.

بیشتر بخوانید

صحبت‌های فغانی درباره خروج از قطر و پنالتی جنجالی ایران!

به تازگی تصاویر و کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که فردی مدعی شده در صحنه به ثمر رسیدن گل سوم قطر، معز علی جلوتر از رامین رضاییان قرار داشته و داور باید این صحنه را آفساید اعلام می کرد.

علی میرزابیگی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان درمورد این موضوع اظهار داشت: نمی‌دانم این کارشناس طبق چه مستنداتی چنین ادعایی کرده و خیلی بعید است AFC و فدراسیون قطر بخواهند با حیثیت خود به این شکل بازی کنند. زیرا در آینده همه مسائل روشن می‌شود.

وی افزود: پروسه بررسی آن صحنه یک دقیقه هم طول نکشیده و طبیعی است در چنین زمانی نمی‌توان تصاویر هوش مصنوعی را جا به جا و دستکاری کرد. بهتر است ما هم دنبال این بازی‌های رسانه‌ای نرویم زیرا تغییری در این شکست تلخ ایجاد نمی‌کند. ضمن اینکه تمام تصاویر و مستندات اتاق VAR باید در اختیار AFC قرار بگیرد و بعید می‌دانم اظهارات این فرد سندیتی داشته باشد.
منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1219504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ....... US ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      1 0
      گل قطر سالم بود.ولی نقطه عطف داوری وکل بازی اونجابودکه داورچراپنالتی که پنالتی نبودواسه ایران گرفت؟بعدشوت عزت الهی و برخوردتوپ با دستان بسته بازیکن قطرتوپ دفع شدوروی پای شجاع رفت ک بازیکن قطرباشدت وبااستوک کفش ساق پای شجاع زدکه یه بچه هم میدونه این حرکت کارت قرمزمستقیم داره.همه میدونیم قطر۱۱نفره تحت فشاربود.تیم داوری برای تینکه قطربیچاره نشه پنالتی گرفتن که صددرصدبهترازده نفره شدن قطربودکه حکم نابودی قطر بود