عربستانی‌ها دنبال خرید تیم سردار آزمون

روزنامه لارپوبلیکا فاش کرد که مذاکرات بین سران رم و عربستانی‌ها برای واگذاری مالکیت این باشگاه شروع شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رابطه رم و عربستان سعودی می‌تواند به انقلابی جدید برای آینده باشگاه ایتالیایی منجر شود. پس از توافقی که لوگوی فصل ریاض را به پیراهن رم آورد، نشریه "لا رپوبلیکا" خبر از مذاکره‌ای داد که می تواند رم را متحول کند.

بیشتر بخوانید:

ادعای بزرگ یحیی گل‌محمدی درباره سردار آزمون

طبق گزارش این روزنامه ایتالیایی، رئیس حوزه حقوقی رم اخیرا به ریاض سفر کرده است تا مذاکراتی فراتر از قرارداد اسپانسرینگ (به لطف آن تیم طی دو فصل ۲۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد) را آغاز کند.

حضور اریک ویلیامسون، فرد مورداعتماد خانواده فریدکینز، در این سفر سرنخ‌های دیگری به ما می‌دهد. این مدیر فقط برای موارد مهم از ایالات متحده نقل مکان می‌کند. او این کار را برای اخراج مورینیو انجام داد و حالا این کار را به نفع دو نهاد عربی انجام می‌دهد.

اولین مورد، صندوق سرمایه‌گذاری PIF است که مالک نیوکاسل است. به دلیل قوانین یوفا که مانع از چندمالکیتی باشگاه‌ها می‌شود، این مورد شاید به نتیجه نرسد. در عوض، مذاکره و توافق با ترکی الشیخ، رئیس اداره سرگرمی عمومی، محتمل‌تر به نظر می‌رسد. در واقع عربستان مالکیت رم را می‌خواهد.

در حال حاضر، فریدکینز علاقه‌ای به فروش ندارد و در تابستان گذشته پیشنهادی به مبلغ یک میلیارد یورو از خاورمیانه را رد کرده است. پیشنهاد سعودی به ۹۰۰ میلیون یورو می‌رسد، به اضافه ۳۰۰ اگر شورای شهر رم پروژه جدید استادیوم در منطقه پیترالاتا را تصویب کند. با جالوروسی، اعراب وارد قلب ایتالیا خواهند شد.

ایده این است که آنچه آنها در قطر با پاریس و پاری سن ژرمن انجام دادند تکرار شود و مذاکرات ادامه خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1219629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =