ادعای بزرگ یحیی گل‌محمدی درباره سردار آزمون

یحیی گل‌محمدی که به عنوان یکی از مهمانان ویژه آنتن در استودیو حضور داشت بعد از بازی دیروز و با وجود شکست تیم ملی تمجید خاصی از سردار آزمون انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اگرچه تیم ملی فوتبال ایران دیروز با یک شکست تلخ و ناباورانه مقابل قطر مواجه شد و نتوانست به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند اما سردار آزمون تورنمنت خوب و قابل قبولی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید:

واکنش معنادار احمدرضا عابدزاده به حذف تیم ملی + عکس‌

ستاره باشگاه رم که دیرتر از بقیه هم به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد دیروز مقابل قطر یکی از گل‌های تیم ملی را به ثمر رساند تا با آمار دو گل و سه پاس گل به کار خود در این تورنمنت پایان دهد.

یحیی گل‌محمدی که به عنوان یکی از مهمانان ویژه آنتن در استودیو حضور داشت بعد از بازی دیروز و با وجود شکست تیم ملی تمجید خاصی از سردار آزمون انجام داد. سرمربی سابق پرسپولیس در این باره گفت: "ما سردار آزمون را در خط جلو داریم که واقعا در سبک بازی خودش بهترین آسیا و حتی یکی از بهترین‌های دنیاست. ضربات سر سردار هم فوق‌العاده است، تا جایی که روی یک صحنه همین بازی ضربه سری زد که من اصلا فکرش را هم نمی‌کردم. پرش درجای او هم عالی است و فکر می‌کنم ما باید از چنین بازیکنی بهتر استفاده کنیم."

انتهای پیام/

کد خبر: 1219412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =