استکبار جهانی امروز از انقلاب اسلامی و نشر تفکر انقلابی در جهان به وحشت افتاده است

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استکبار جهانی امروز از انقلاب اسلامی و نشر تفکر انقلابی در جهان به وحشت افتاده و در تلاش برای ضربه زدن به اتحاد و وحدت مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از آبادان، سعید جلیلی روز یکشنبه در بین راهپیمایان آبادان گفت: موفقیت‌های انقلاب اسلامی مرهون حضور و مشارکت مردم به خصوص در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: ملت ایران جمهوری اسلامی را برگزید، با همه وجود از انتخاب خود دفاع کرد و پای انتخاب خود ایستاد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همین آبادان و حماسه کوی ذوالفقاری، زن ، مرد و کودک از تمامیت ارضی، اسلام و انقلاب خود دفاع کردند تا مستکبرین خیال نکنند این کشور از حکومت‌های خودکامه و خودفروخته ۸۰ سال قبل است.

جلیلی با اشاره به شهادت ۳۰ هزار زن و کودک در غزه در چهار ماه گذشته اظهار کرد: علت موفق نشدن رژیم صهیونستی در این است که هر کس از زیر آوار برمی‌خیزد شعار حسبی‌الله و نعم الوکیل سر می‌دهد که همه محاسبات صهیونیست‌ها را به‌ هم زده است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی مشاهده می‌کند که روحیه متاثر از انقلاب اسلامی در میان محور مقاومت شکل گرفته و تمام نقشه‌های آنان را خنثی کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: دشمن می‌بیند همان مطامعی را که به خرمشهر و آبادان داشت، امروز نسبت به غزه دارد غافل از اینکه امروز فقط ایران نیست که سیره انقلاب امام خمینی (ره)را دنبال می‌کند، بلکه در عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین نیز این راه پیروان فراوان دارد و نقشه‌های صهیونیسم را نقش بر آب کرده است.

جلیلی گفت: دشمن راهپیمایی اربعین را می‌بیند که چگونه ملت‌ها با هم اتحاد و دوستی پیدا کردند و این قدرت را باید شناخت و امروز این پرچم در دست شما جوانان است.

وی تصریح کرد: ایران اکنون نزدیک به قله است چرا که دشمن با استفاده از جنگ و ترور و تحریم هم نتوانست مانع شود و این پیشرفت به دست ملت غیور و مقاوم حاصل شد و در مقابل دشمن ناکام ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: ملتی که بتواند در حماسه کوی ذوالفقاری سربلند بیرون آید و از روزهای سهمگین جنگ پیروزمندانه خارج شود شایسته رسیدن به بهترین نقاط پیشرفت، رفاه و تعالی است.

جلیلی با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلی در کشور، اظهار کرد: استکبار جهانی امروز از انقلاب اسلامی و نشر تفکر انقلابی در جهان به وحشت افتاده و در تلاش برای ضربه زدن به اتحاد و وحدت مردم ایران است.

انتهای خبر/

خبرنگار: نسیم الوانی

کد خبر: 1219775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =