راهپیمایی دیروز استان یزد افزایش ۳۰ درصدی داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی میزان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم ولایت‌مدار در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باحضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، علی‌اکبر عزیزی اظهار کرد: مردم ولایت مدار در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و به فرامین امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا لبیک گفتند.

وی اظهار کرد: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، جهان‌خواران و رژیم غاصب و جعلی اسراییل زدند؛ مردم ما به اسلام، انقلاب، شهدا و ولایت وفادار هستند و امروز به‌رغم تمام مشکلات اقتصادی با حضور خود اعلام کردند که از اسلام و انقلاب حمایت می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: امروز مردم به‌واسطه پاسداری از خون پاک شهیدان والامقام و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و تأکید کردند هیچ‌وقت صحنه‌های انقلاب را ترک نخواهیم کرد.

عزیزی با اشاره به اینکه مردم دیروز با حضور گسترده خود همه دنیا را متحیر کرده‌اند، گفت: دشمن تلاش داشت تا مردم در مراسم راهپیمایی حضور نداشته باشند؛ اما آن‌ها با بصیرتی که از خود نشان دادند، پرشور و شعورتر از همیشه حضور حماسی داشتند و شاهد افزایش ۳۰ درصدی مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ضمن تقدیر از حضور مردم، ابراز امیدواری کرد: حماسه دیگری را در یازدهم اسفندماه با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و با انتخاب شایسته و انسان‌های صالح خلق خواهند کرد.


خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر./

کد خبر: 1219806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =